glæder sig men nervøs....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. august 2010

sandramor

ved egentlig ikke helt hvorfor jeg skriver det her.... tror bare jeg skal ha lidt luft for mine tanker......

min kæreste og jeg oplevede d. 19 juli en MA og det var selvfølgelig rigtig hårdt for os begge to..... og det vigtigste for os siden har været at komme os over tabet og komme videre hvilket jeg sys vi er kommet lige så langsomt.... igår snakkede vi for første gang rigtigt om at vi gerne snart vil prøve igen... så snart jeg har haft min første mens. og den er vidst allerede på vej kan jeg mærke....

Jeg glæder mig selvfølgelig helt vildt til endelig at stå med en positiv test i hånden igen og alt tyder på jeg har nemt ved at blive gravid. Blev hurtigt gravid med min datter for 6 år siden og denne gang gik det jo MEGET hurtigt...... så måske det også gør det denne gang..... men allerede nu blir jeg jo nervøs ved tanken.... tanken om at man skal opleve en MA eller SA igen.....  vil jo egentlig bare gerne kunne nyde en evt ny graviditet istedet for at skulle gå rundt og være skide nervøs hele tiden for at det går galt men igen er det vel meget naturligt??...... har snakket meget med min mor om det da de for mange år siden mistede en datter der kun blev 8 dage gammel da hun blev født med Rygmarvsbrok og hun vidste igennem hele graviditeten at der var noget galt.... da hun så meget hurtigt efter blir gravid med min bror er hun total!! rolig.... hun kan bare mærke og ved bare at det hele er okay denne gang..... og håber jo da virkelig at jeg OGSÅ ligner hende på det punkt da jeg ligner hende på alle andre måder også.......

Nå men ville egentlig bare ha luft for mine tanker.... en mærkelig fornemmelse at sidde og være glad og spændt på det nye projekt og så samtidig bare være så skide nervøs for at det skal ske igen....... men håber da alligevel vi snart står med en positiv test i hænderne......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.