Hjælp er helt nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. august 2010

Rødhætte

Har i dag testet positiv g test, men bliver helt nervøs nu hvor der er så mange der skriver om BIO graviditet. Jeg testet positiv Æl test på dag 23. Har nu testet positiv G test her 16 dage efter.

Kan jeg være glad eller er der stadig risiko for BIO?

Håber I vil hjælpe!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Ida.

Gennem hele dit barns liv vil der være en risiko for et eller andet - jeg mener ikke, at der er risiko for bio, når du er gået 2 dage over tid, men der er stadig risiko for så meget andet! Men tillad dig selv at være glad, lykkelig og positiv, for jeg tror på, at du er gravid - TILLYKKE!!!!

Anmeld

7. august 2010

millesofie

Rødhætte skriver:

Har i dag testet positiv g test, men bliver helt nervøs nu hvor der er så mange der skriver om BIO graviditet. Jeg testet positiv Æl test på dag 23. Har nu testet positiv G test her 16 dage efter.

Kan jeg være glad eller er der stadig risiko for BIO?

Håber I vil hjælpe!

ja undskyld men jeg har selv været i behandling for barnløshed men jeg er ikke lige med i alle de der forkortelser, hvad er det du spørg om

Anmeld

7. august 2010

Rødhætte

millesofie skriver:

ja undskyld men jeg har selv været i behandling for barnløshed men jeg er ikke lige med i alle de der forkortelser, hvad er det du spørg om

Jeg kan heller ikke altid finde rundt i det Bio betyder biokemisk graviditet.. Det er noget med at ægget er befrugtet, men ikke sætter sig fast og kan resultere sig i en positiv test uden at være gravid.. Men er ikke 100 procent inde i det!

Anmeld

7. august 2010

o1Mutte

Vil sige at du skal være glad Og tillykke Har i ikke prøvet længe ?

Anmeld

7. august 2010

Rødhætte

Vil sige at du skal være glad Og tillykke Har i ikke prøvet længe ?

Tak.. Prøver virkelig også at være glad, men synes stadig det er svært at forstå. Vi har prøvet i 7-8 mdr, så det er ikke så længe iforhold til så mange andre. Men har haft rigtig lange cyklus, så var ved at tror der var noget i galt.

Har fulgt dig lidt på sidelinjen og krydser virkelig fingre for det snart er din tur!

Anmeld

8. august 2010

o1Mutte

Rødhætte skriver:

Tak.. Prøver virkelig også at være glad, men synes stadig det er svært at forstå. Vi har prøvet i 7-8 mdr, så det er ikke så længe iforhold til så mange andre. Men har haft rigtig lange cyklus, så var ved at tror der var noget i galt.

Har fulgt dig lidt på sidelinjen og krydser virkelig fingre for det snart er din tur!

Hvor lang var/er din cyklus ?

Håber også snart der sker noget her

Anmeld

8. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vil helt klart sige, at den ser ud til at være temmelig sikker.

For har selv haft 2 biokemiske, og der nåede min tests aldrig at blive så tydelige som dine...

Så tillykke med det

Anmeld

8. august 2010

Rødhætte

o1Mutte skriver:

Hvor lang var/er din cyklus ?

Håber også snart der sker noget her

Min cyklus var fra 37-44 dage! Jeg begyndte at bruge æl test og er sikker på at det er det der har virket!

Anmeld

8. august 2010

Rødhætte

Alexis skriver:

Vil helt klart sige, at den ser ud til at være temmelig sikker.

For har selv haft 2 biokemiske, og der nåede min tests aldrig at blive så tydelige som dine...

Så tillykke med det

Tak er også så småt begyndt at være glad!

for at du også bære rundt på en lille bobbel i maven nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.