HJææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. august 2010

mortilnoahogmelina

Heeej .

jeg har lige et spørgsmål , jeg er sat til at skulle føde 31/12 hvilke jo er en sindsyg kold års tid , så jeg vil jo gerne have sådan en Flyverdragt agtig til baby , men hvor mener i er det bedste sted at købe dette??

Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Eliza/lykke

Hej med dig

Når baby er nyfødt til den tid, ville jeg købe en i H&M, hvor de ikke er så dyrer. Baby vokser nemlig hurtigt - vores første barn er fra november. Og vi købte en i str. 56 til ham fra H&M, den var rigtig fin. Den kunne han passe i godt 2 mrd.

Ellers hvis du finder noget på udsalg - måske skal du overveje en vatteret dragt, fordi din nyfødte må nok ikke komme ud i barnevognen i frostvejr, når den er så lille. Måske får du ikke brug for dragten i starten. Så en vatteret dragt, og en dyne og hue.

Lone

Anmeld

7. august 2010

klmf

Eliza/lykke skriver:

Hej med dig

Når baby er nyfødt til den tid, ville jeg købe en i H&M, hvor de ikke er så dyrer. Baby vokser nemlig hurtigt - vores første barn er fra november. Og vi købte en i str. 56 til ham fra H&M, den var rigtig fin. Den kunne han passe i godt 2 mrd.

Ellers hvis du finder noget på udsalg - måske skal du overveje en vatteret dragt, fordi din nyfødte må nok ikke komme ud i barnevognen i frostvejr, når den er så lille. Måske får du ikke brug for dragten i starten. Så en vatteret dragt, og en dyne og hue.

Lone

Nogenlunde det jeg ville have skrevet

Vi brugte også nogle søde vatterede, varme dragter i starten (Oiiver er fra d.11.december og blev født til alle snestormene). Vi puttede ham også i en Trille-pose, men en varm dyne og et tæppe gør det samme. Jeg overvejede slet ikke en rigtig flyverdragt, for mig er det til når de skal ud og gå / lege. De må jo heller ikke koge, når de skal sove, så det skal være åndbart, hvilket sådan en vandtæt flyverdragt nok ikke er . Lige nu har de nogle rigtig søde dragter i Name It til 220  kr, sådan en skla Oliver nok have som sovedragt til vinter.

Anmeld

9. august 2010

mortilnoahogmelina

Heej med jer .

Tusinde tak for jeres svar , jeg har virkelig været meget i tvivl om hvad man skulle købe os fordi jeg ikk vil købe noget til en halv bundegård da som i selv siger baby vokser stærkt i strten .

Knus

Anmeld

9. august 2010

Brams

Der fåes (i hvert fald sidste år) en fleece-agtig flyverdragt i SuperBrugsen til under 200 kr. tror jeg nok. Supernem at få på og billig i indkøb

Anmeld

9. august 2010

charlottekri

jeg så en flyverdragt / heldragt for et par år siden i h&m (ved godt at det jo er noget tid siden). den havde 2 lynlåse; en i hver side, så man ikke skulle slås med at få benene ned i den, da lynlåsene gik helt ned i benene.. kan huske at vi sloges noget med at få vores datter i hendes flyverdragt, der var købt i babysam, hvor der kun var den alm. lynlås i midten... kan bare huske at jeg gerne ville have haft sådan en i stedet....

Anmeld

9. august 2010

mor_sabina

Jeg venter også et vinterbarn 29 december Jeg har overvejet en sleebee bag netop fordi vokser så hurtigt.

Anmeld

9. august 2010

LC

Vi fik vores lille datter den 26 december, og vi brugte en fleece dragt til hende vi havde den i str 62, og den brugte hun til hun var 4-5 måneder og den blev for varm.

Men vi var rigtig glad for den, brugte den i bilen og hver gang hun skulle med ud...

Vi købte en fra pumkin patch som vi gav 80kr for..

Anmeld

9. august 2010

LC

Lige et godt råd, vi havde faktisk 2 fleece dragter, da vi også fik en af nogle af vores venner.

Men brugte mest den vi selv havde købt fordi der var fødder i og man kunne vende enderne af ærmerne så de fungerede som vanter, så vi ikke skulle stå og døje med sko og vanter...

Den anden dragt, var der hverken fødder eller "vanter" i så var lidt mere besværligt at få på..

Anmeld

9. august 2010

millesofie

Pernille08 skriver:

Heeej .

jeg har lige et spørgsmål , jeg er sat til at skulle føde 31/12 hvilke jo er en sindsyg kold års tid , så jeg vil jo gerne have sådan en Flyverdragt agtig til baby , men hvor mener i er det bedste sted at købe dette??

Pernille

jeg fik tinke den 10dec sidste år (midt i alt sneen) og jeg havde købt to flyverdragte

den ene var i fleece fra H&M super god og blød og den anden var i blødt bomuld fra minymo begge dragter var fantastiske

jeg var rigtig glad for dem og jeg tror det mest skyldtes at der var to lynlåse i sådan at hele baby faktisk var fri af dragten når den var lynet ned

måneden efter fik jeg den her røde sag, den var slet ikke lige så god og drøn irreterende fordi der kun var en lynlås

held og lykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.