Hjæææææælp til at stoppe amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hej Kære kærer piger herinde..

Nu er det sådan jeg RIGTIG gerne vil stoppe med at amme. min søn er godt og cel 7 måneder og sover stadig ikke natten igennem fordi han vil ammes om natten eller ret og sagt bruge mig som sut.

Han har lige siden han var helt lille ny NÆGTET at tage noget det ligner en sut eller flaske og har nu ellers prøvet ALLE mærker....

Hvordan stopper jeg det natteammeri..

Glæder mig til at hører fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Stepmom87

Min SP sagde til mig at når de var 7 mdr gammel havde de ikke længere behov for at spise om natten (det gjorde min datter engang imellem), det er en ren vanesag.. Så jeg måtte give hende en kold tyrker, og stoppe det natspiseri. Det kan give et par dage med et hidsigt barn, men det går over når barnet finder ud af at mor ikke giver sig..

Anmeld

7. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Stepmom87 skriver:

Min SP sagde til mig at når de var 7 mdr gammel havde de ikke længere behov for at spise om natten (det gjorde min datter engang imellem), det er en ren vanesag.. Så jeg måtte give hende en kold tyrker, og stoppe det natspiseri. Det kan give et par dage med et hidsigt barn, men det går over når barnet finder ud af at mor ikke giver sig..

Skal jeg bare lade ham skrige??? det kan jeg ikke få mig selv til.. Han vil også vække min lille pige på 2 hvis han bare skal skrige løs..

Anmeld

7. august 2010

Stepmom87

KatjaRenee skriver:

Skal jeg bare lade ham skrige??? det kan jeg ikke få mig selv til.. Han vil også vække min lille pige på 2 hvis han bare skal skrige løs..

Ja, men selvfølgelig lade ham vide at du er der.. Tag ham op og trøste ham engang imellem, og evt. give ham en flaske/glas med vælling inden han skal sove..

Anmeld

7. august 2010

Willa's mor

Stepmom87 skriver:

Ja, men selvfølgelig lade ham vide at du er der.. Tag ham op og trøste ham engang imellem, og evt. give ham en flaske/glas med vælling inden han skal sove..

Jeg gjorde det på samme måde, selv om min var 14 månder. Tror på det er det rigtige..

Anmeld

7. august 2010

mor-til-vanessa

KatjaRenee skriver:

Hej Kære kærer piger herinde..

Nu er det sådan jeg RIGTIG gerne vil stoppe med at amme. min søn er godt og cel 7 måneder og sover stadig ikke natten igennem fordi han vil ammes om natten eller ret og sagt bruge mig som sut.

Han har lige siden han var helt lille ny NÆGTET at tage noget det ligner en sut eller flaske og har nu ellers prøvet ALLE mærker....

Hvordan stopper jeg det natteammeri..

Glæder mig til at hører fra jer

han skal have en kold tyrker

hvis han vågner og vil ammes så giv ham noget vand af en kop. det er hårdt den første uge, men han finder hurtig ud af at der ikke er noget at komme efter og så skal han nok sove

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.