... er bare blevet så stor. I onsdags kunne vi fejre 11 mdr. fødselsdag. Kun 1 mdr tilbage til den store dag. Det er jo slet ikke til af forstå.
Lige nu sker der bare rigtig meget med ham. Han går med alt, rundt om alt ect. Han mangler bare lige at turde give slip. Han siger ej og eeeeeej (lyder som hej og nej). Han er begyndt at "strukturere" sit legetøj og mors tøjklemmer - f.eks. smider han hele kassen med tøjklemmer ud på gulvet og sidder pænt og putter dem alle tilage i kassen. Han har 5 ens biler - de alle bliver sat sammen på en hylde. Det er super sødt og faktisk også lidt intelligent af så ung en knægt synes jeg
. Han er en lille røver, der skal prøve mor og far af. Piller ved alt det han ikke må MENS han kigger på os med sine stoe hundeøjne. Det er jo ikke til at stå for, selvom man bliver lidt irriteret når man for 5 gang har støvsuget jord op fra gulvet
. Han spiser selv med fingrene nu. Bliver stiktosset hvis vi bare antyder til at vil give ham noget i munden - nej drengen kan og vil selv.
Og så det største af det hele - på mandag kan han kalde sig dagplejebarn. Tænk sig at han starter på mandag... min lille baby. Men gud hvor bliver det godt for ham at komme ud blandt andre børn.
Det er vist ved at være laaaang tid siden I har set min lækre dreng så here goes.... billedspam:
1. Han rejser sig op af alt.
2. Kan både stå og spise samtidig
3-4. Sammen med Onkel (min dejlige lillebror), da vi var på Fyn
5. I de rigtig gamle Navlestrengstider vandt jeg to sutter. En i blå og en i lyserød. Hvor pokker den har ligget gemt ved jeg ikke... men se lige knægten.
6. Går flittigt med sin gåvogn
7. Når man spiser selv bliver man lidt snavset - ellers lad os sige meget. Han var smurt ind i tomatsovs fra top til tå.
8. Kan nu også finde ud af at komme i køkkenskabene
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld