Æl til mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Anonym trådstarter

Hej Kloge kvinder

Vil høre hvor længe der går fra ægløsning til mens? Synes jeg har læst at det er mellem 12 og 16 dage kan det passe?

Jeg havde æl (ifl æltest) dag 23 og er nu på dag 38 og stadig ingen mens? Testet negativ G-test på dag 36 . Synes jeg er forvirret. Jeg har ømme bryster - har lige som 2 hårde knuder i siderne. Der er også jav i underlivet, men det hele er sikkert bare kroppen der snyder nu hvor jeg bare så gerne vil være gravid. Nogle der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Anja&jesper

Hej

Jeg ved ikke lige hvor meget det kan hjælpe dig men jeg var også meget uvidende inden jeg blev gravid.

Jeg havde lige fået pillet en hormonspiral ud og fik min mens 2 gange derefter som jeg nu skulle men da det så skulle komme 3 gang kom det slet ikke og heller ikke derefter. Så jeg blev selvfølgelig meget usikker på om der nu også var noget galt og tænkte de mest forfærdelige tanker man nu kunne, så derfor blev manden og jeg enige om at jeg skulle selvfølgelig undersøges hele vejen og det blev vi så også. Men både læger og gyn. sagde at de ikke kunne finde ud af hvad der skulle være i vejen og det hele så pænt og normalt ud.

Men ja jeg tog også teste og de viste også negative, så det var ikke en hel så sjov tid at bo sammen med mig

Men i de 5 måneder jeg så ikke havde min mens var mig og manden så sammen uden beskyttelse for jeg mente jo at man ikke kunne blive gravid hvis man heller ikke havde sin mens, men en dag var der bare noget der sagde mig at nu var den der og jeg gik så ud og tog en test og den viste så meget meget svag posetiv, men den var der jeg var med baby men så kom alle de der undersøgelser der skulle vise hvor langt jeg var henne fordi jeg jo ikke selv kunne finde ud af det da jeg ikke havde styr på min cyklus.

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

Anja&jesper skriver:

Hej

Jeg ved ikke lige hvor meget det kan hjælpe dig men jeg var også meget uvidende inden jeg blev gravid.

Jeg havde lige fået pillet en hormonspiral ud og fik min mens 2 gange derefter som jeg nu skulle men da det så skulle komme 3 gang kom det slet ikke og heller ikke derefter. Så jeg blev selvfølgelig meget usikker på om der nu også var noget galt og tænkte de mest forfærdelige tanker man nu kunne, så derfor blev manden og jeg enige om at jeg skulle selvfølgelig undersøges hele vejen og det blev vi så også. Men både læger og gyn. sagde at de ikke kunne finde ud af hvad der skulle være i vejen og det hele så pænt og normalt ud.

Men ja jeg tog også teste og de viste også negative, så det var ikke en hel så sjov tid at bo sammen med mig

Men i de 5 måneder jeg så ikke havde min mens var mig og manden så sammen uden beskyttelse for jeg mente jo at man ikke kunne blive gravid hvis man heller ikke havde sin mens, men en dag var der bare noget der sagde mig at nu var den der og jeg gik så ud og tog en test og den viste så meget meget svag posetiv, men den var der jeg var med baby men så kom alle de der undersøgelser der skulle vise hvor langt jeg var henne fordi jeg jo ikke selv kunne finde ud af det da jeg ikke havde styr på min cyklus.

Tak for svaret,

Jeg smed pillerne i januar og har siden haft en meget lang cyklus på ca 42 dage. Plejer at have æl på dag 30, men havde det som sagt allerede på dag 23 denne gang. Synes min krop er underlig og driller sikkert bare.

Men kan man have æl og så springe en mens over?

Anmeld

6. august 2010

Anja&jesper

Ja det kan man godt ha det var også det der gjorde jeg blev så overrasket over jeg pludselig var gravid, for så var det jo slet ikke planlagt. Men vi er da stadig mega glad og meget lykkelig over at vi nu venter os en lille dreng

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

Tillykke med din mave - skønt for jer!

Anmeld

6. august 2010

Tanja1

For mig lyder det som om du er gravid. Viser testen negativ, kan du tage en ny om en uge eller 2, og viser den stadigvæk negativ og du har symptomer som får dig til at føle, at du er gravid, kan du jo altid tage til lægen, som kan ved en gyn.undersøgelse fortælle dig, om du venter dig.

Anmeld

7. august 2010

Anonym trådstarter

Tak for svarene.. Testet positiv her til morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.