Søger noget hjælp... Til en lastbil kage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.753 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Mira0911

Vi skal ud til en veninde på Søndag... Jeg tager selvfølgelig kage med til hendes knægt der lige har haft fødselsdag!

Første ønske af kage slagsen var en atv crosser.... Den sprang jeg let og elegant hen over... Den var lige en tand for svær til mig...

Hun kom så selv med et forslag... En Lastbil.... Ja hvordan og hvorledes, og hvad er nemmeste?! Hmm...

Jeg har tænkt lidt på at lave banan kage bunde, skære dem ud som en lastbil, altså en liggende lastbil - Håber I forstår!?

Det bliver så nok kun en 2 lags kage, da jeg tror banan kagen er rimelig tyk, og har ikke lige redskabet hjemme til at kunne dele kagen ellers...

Og derefter overtrække den med fondant, pynte den osv... self. skal der også creme eller mousse i... Har ikke helt bestemt mig...

Hvis det var dig, hvordan ville du så lave kagen som en lastbil? Forklar gerne, hvordan, hvorledes osv...

Ja så skal jeg jo have fundet en skabelon af en lastbil... Pruuh... Det er ikke lige let at finde det...

Det skal så lige siges, at det er første gang jeg bevæger mig ud i at skære kagen som en lastbil osv...

Ja Håber I kagedamer kan hjælpe mig lidt på vej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Dot D

Prøv at se mine billeder, har lige lagt ind i tråden: Taxi, mejetærsker og lastbil. Der er også lidt billeder under opbyningen, har flere hvis det er

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Dot D skriver:

Prøv at se mine billeder, har lige lagt ind i tråden: Taxi, mejetærsker og lastbil. Der er også lidt billeder under opbyningen, har flere hvis det er

Har lige sat og kigget dem... Hvor mange bunde lavede du lastbilen ud af?

Da du bagte bundene, hvad er det du har viklet omkring dem, så de ikke bliver bagt sammen?

Anmeld

6. august 2010

Dot D

MoarJ skriver:

Har lige sat og kigget dem... Hvor mange bunde lavede du lastbilen ud af?

Da du bagte bundene, hvad er det du har viklet omkring dem, så de ikke bliver bagt sammen?

Det er en firkantet bagering, så kunne jeg bage to af gangen. Jeg havde to tykke chokoladebunde og to knap så tykke banankagebunde, og til førehuset er der to små af hver

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Det er en firkantet bagering, så kunne jeg bage to af gangen. Jeg havde to tykke chokoladebunde og to knap så tykke banankagebunde, og til førehuset er der to små af hver

Okey...

Regner med at bage en bradepande, da jeg ikke har disse bageringe osv...

Førehusets bunde, bare to bunde?! Er de ikke lidt tykke i det?

Anmeld

6. august 2010

Dot D

MoarJ skriver:

Okey...

Regner med at bage en bradepande, da jeg ikke har disse bageringe osv...

Førehusets bunde, bare to bunde?! Er de ikke lidt tykke i det?

To af hver slags kage, så fire små i alt ligesom bilen er får du lige lidt flere billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Dot D skriver:

To af hver slags kage, så fire små i alt ligesom bilen er får du lige lidt flere billeder

Tusinde tak skal du have... :)

skabeloner er det nogen du selv har lavet?

Anmeld

6. august 2010

Dot D

MoarJ skriver:

Tusinde tak skal du have...

skabeloner er det nogen du selv har lavet?

Ja, sad og kiggede på computeren og tegnede det på papir

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Dot D skriver:

Ja, sad og kiggede på computeren og tegnede det på papir

Okey... Tror bare jeg kigger godt og grundigt på din kage når den skal samles.. :)

Anmeld

6. august 2010

Dot D

MoarJ skriver:

Okey... Tror bare jeg kigger godt og grundigt på din kage når den skal samles..

Du kan se mine "fine" skitser på det nederste billede, hi hi, måtte have gang i Sophies farveblyanter for at gøre dem færdige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.