Hvor tidlig kan man teste og regne med svaret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg forventer mens om 4 dage og jeg KAN snart ik vente mere. Har den sidste 1½ uge haft en del kvalme, pludselig fået lyst til bestemte ting (mad iog drikke), tisset en del og de sidste dage har jeg underligt nok fået halsbrænd et par gange om dagen. Jeg er bange for at min krop spiller mig et pus men jeg håber håber hååååååååååber at der er gevinst..

Er der nogen der ved om jeg ville ku regne med svaret hvis jeg testede imorgen tidlig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Muffinmus

For det første kan du ikke regne med svaret FØR efter din mens er udeblevet...og der endda gerne nogle dage efter.

For det andet vil man blive SKDIE skuffet hvis det ender i en BIO, Tro mig, har prøvet det 2 gange.

Så at teste før tid er ENORMT dumt da man risikrere at blive voldsomt skuffet når man først har set de 2 streger og derefter får sin mens,enten til tiden eller et par dage senere.

MEn, når det er sagt er jeg STOR TOOGLER og testede i hoved og mås hver måned:-) Måske derfor jeg oplevede de 2 bio ud over min SA og MA...

Hvilket kun beviser man ikke kan være sikker før noget tid efter mens. Så man kan etste før tid som man vil, man skal bare kunne holde til at se det røde allgievel hvis det skulle ske:-)

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

For det første kan du ikke regne med svaret FØR efter din mens er udeblevet...og der endda gerne nogle dage efter.

For det andet vil man blive SKDIE skuffet hvis det ender i en BIO, Tro mig, har prøvet det 2 gange.

Så at teste før tid er ENORMT dumt da man risikrere at blive voldsomt skuffet når man først har set de 2 streger og derefter får sin mens,enten til tiden eller et par dage senere.

MEn, når det er sagt er jeg STOR TOOGLER og testede i hoved og mås hver måned:-) Måske derfor jeg oplevede de 2 bio ud over min SA og MA...

Hvilket kun beviser man ikke kan være sikker før noget tid efter mens. Så man kan etste før tid som man vil, man skal bare kunne holde til at se det røde allgievel hvis det skulle ske:-)

Med min søn testede jeg også først dagen efter min mens sku ha kommet... men ihhhh jeg syns det er svært :-) Hvorfor alle de tegn hvis der ik er noget? Grrr :-)

Anmeld

6. august 2010

Dansker I Holland

MariaE skriver:

Nu spørger jeg sikkert dumt som 3 gangs fødende ggg.. Men hvad er en bio kemisk graviditet ??

Anmeld

6. august 2010

Frejsmor

Altså både og...

I mange tilfælde kan gravide teste positiv allerede inden forventet mens og også få en helt vellykket graviditet ud af det.. Men du kan ikke være 100% sikker..

Du kan sagtens teste negativ i morgen og så alligevel være gravid, fordi din krop måske er langsom til at producere graviditets-hormonet hcg.. Jeg selv kunne først teste positiv mere end en uge over forventet mens..

Men der er altså også risiko for at du kan teste positiv og så få en biokemisk abort kort efter.. Man siger at man i de første 3 uger efter befrugtningen er biokemisk gravid, fordi i op til 50% af alle tilfælde sætter det befygtede æg sig ikke fast, eller der sker noget andet der gør at graviditeten går til grunde - ofte inden man når at opdage man er gravid, fordi man bare tror det er mens der kommer..

Håber du kunne bruge mit svar til noget?

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

SkrukNu skriver:

Altså både og...

I mange tilfælde kan gravide teste positiv allerede inden forventet mens og også få en helt vellykket graviditet ud af det.. Men du kan ikke være 100% sikker..

Du kan sagtens teste negativ i morgen og så alligevel være gravid, fordi din krop måske er langsom til at producere graviditets-hormonet hcg.. Jeg selv kunne først teste positiv mere end en uge over forventet mens..

Men der er altså også risiko for at du kan teste positiv og så få en biokemisk abort kort efter.. Man siger at man i de første 3 uger efter befrugtningen er biokemisk gravid, fordi i op til 50% af alle tilfælde sætter det befygtede æg sig ikke fast, eller der sker noget andet der gør at graviditeten går til grunde - ofte inden man når at opdage man er gravid, fordi man bare tror det er mens der kommer..

Håber du kunne bruge mit svar til noget?

Jaaaa... Jeg skal nok bare tage mig sammen til at vente de her dage... ihhh :-)

Anmeld

6. august 2010

Muffinmus

du fik vist svar om bio oven over:-)

Min læge fortalte mig dengang at man regnede det for en biokemisk når man fin sin mens op til uge 6....ca.

Anmeld

6. august 2010

4kløver

tog en to dage før mens og den sagde positiv og den var taget om aften

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

tog en to dage før mens og den sagde positiv og den var taget om aften

ihhhh jeg har jo bare lyyyyyyyyyyyyyyst :-)

Anmeld

6. august 2010

4kløver

Anonym skriver:

ihhhh jeg har jo bare lyyyyyyyyyyyyyyst :-)

kender det  jeg kunne heller ikke vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.