sex og hvad mere???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. august 2010

msax

Som I ved så er jeg 40+2 og bærer rundt på en baby der vender med numsen den forkerte vej. Da jeg er andengangsfødende må jeg gernet føde en sædefødsel hvis alt skrider planmæssigt frem og jeg ikke går for lang tid over...

Men hvordan er det lige vi sætter fødslen igang?

Sex skulle efter sigende være godt (det er afprøvet og skal det helt sikkert igen).

Men hvad skulle mere være godt?

SMIL fra Mette 40+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

anna-jonas

Hmmm...............amerikansk olie, kolde bade og gang på trapper....................tja, hvis vi altså går 100 år tilbage i tiden. Men tror ikke helt de er tidsvarende, disse husråd.

Sex, sex og mere sex...............for i mandens sæd er der er stof, der kan være med til at blødgøre livmoderhalsen, og dermed få gang i sagerne.

Håber at baby-sax holder sit løfte, og titter frem i morgen.

Knus Mette

Anmeld

7. august 2010

JustAnotherName

Vi har kørt "bumle-tur" ....altså stærkt henover hump, så det giver sug i maven. Det var svigermor der kom med dén. Og begge gange har jeg født den efterfølgende dag.

Det er da et forsøg værd ... Og om ikke andet, så får I en sjov tur ud af det!

Og ja, sex !!!  .....men dét der stof, som der er i mandens sæd, skal være GANGE MANGE, for at har en igangsættende virkning. Så det har kun en effekt, hvis man ER lige ved og tæt på af sig selv også ....men der er jo ingen skade sket ved at prøve... Igen og igen

Anmeld

7. august 2010

Karo

Med to graviditeter der er sat i gang ved 42 + 0 har jeg prøver ALT. Jeg er ked af at sige det men der er intet der hjælper.

Jeg ved godt der er svært, men det eneste man kan gøre er at vente og sørge for man er veludvilet når veerne endelig kommer.

Anmeld

7. august 2010

ChatH

msax skriver:

Som I ved så er jeg 40+2 og bærer rundt på en baby der vender med numsen den forkerte vej. Da jeg er andengangsfødende må jeg gernet føde en sædefødsel hvis alt skrider planmæssigt frem og jeg ikke går for lang tid over...

Men hvordan er det lige vi sætter fødslen igang?

Sex skulle efter sigende være godt (det er afprøvet og skal det helt sikkert igen).

Men hvad skulle mere være godt?

SMIL fra Mette 40+2

under graviditet ligger der et indlæg om akupressur tror jeg det hedder. forskellige steder man skal trykke? aner ikke om det hjælper men det skader jo nok heller ikke

Anmeld

7. august 2010

Dictes mor

Har ingen ide om, hvad der kunne hjælpe, men måske en lille opsang til den lille ballademager kan hjælpe, se så at komme ud baby-sax!!! Vi vil altså gerne snart se dig og vide hvad du er for en lille dejlig en jeg er rigtig spændt og glæder mig meget til at se den lille mus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.