trucker baby ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
forældre-til-Asta skriver:

Det kender jeg godt.. I starten tog vi billeder af Asta hele tiden, men synes bare ikke vi har kameraet eller mobilen ved hånden så meget mere som vi burde..

nej, vel!? Det er egentlig ret ærgeligt, for nu laver hun jo andet end at ligge og sove haha!

Selvfølgelig får vi da nogen gange taget nogle gode billeder af hende, men tit går vi glip af de store øjeblikke på film og må "nøjes" med dem irl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

line melias mor

Caroline86 skriver:

Hahahahaha....

Vi fandt lige mine skibriller fra dengang jeg var 5 år og gav Laura dem på... hun ser da MEGA sej ud

haha hvor er hun sej, og så ligner hun da godt nok dig syntes jeg meget smuk pige

Anmeld

7. august 2010

NinaNymannMadsen

sej tøs. hiih

Anmeld

7. august 2010

Moderator

line melias mor skriver:

haha hvor er hun sej, og så ligner hun da godt nok dig syntes jeg meget smuk pige

årh, tak!

Ikke tosset af få at vide hun ligner mig og så lige bagefter at hun er smuk!

Er glad for at hun begynder at ligne mig lidt... Alle har altid sagt hvor meget hun ligner sin far.. og det gør hun virkelig også Men dejligt hun også har lidt af mine træk

Anmeld

7. august 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

nej, vel!? Det er egentlig ret ærgeligt, for nu laver hun jo andet end at ligge og sove haha!

Selvfølgelig får vi da nogen gange taget nogle gode billeder af hende, men tit går vi glip af de store øjeblikke på film og må "nøjes" med dem irl

Hehe ja.. Herhjemme går hun næsten, men kun så lidt at vi ikke kan nå og filme Men så har vi det i hovedet istedet.. hihi

Anmeld

7. august 2010

Moderator

forældre-til-Asta skriver:

Hehe ja.. Herhjemme går hun næsten, men kun så lidt at vi ikke kan nå og filme Men så har vi det i hovedet istedet.. hihi

Laura tog sine første kravletag i torsdags.. forstår SLET ikke hvor tiden er blevet af

Anmeld

7. august 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

Laura tog sine første kravletag i torsdags.. forstår SLET ikke hvor tiden er blevet af

Nej tiden går hurtigt.. så nyd det

Anmeld

7. august 2010

Frøken Sørensen

Hvor er hun kær :-) Og hvor ligner hun dog dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.