appelsinmousse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Snefnug1984

er der nogen der har lavet appelsinmousse som kan anbefale den? Tænkte at det måske kunne være lækkert i en chokoladekage med et lag chokolademousse og så appelsinmousse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

quity

JordbærBlomst skriver:

er der nogen der har lavet appelsinmousse som kan anbefale den? Tænkte at det måske kunne være lækkert i en chokoladekage med et lag chokolademousse og så appelsinmousse?

Jeg har haft lavet en appelsin/passions mousse, den kan varmt anbefales.

Anmeld

6. august 2010

Snefnug1984

quity skriver:

Jeg har haft lavet en appelsin/passions mousse, den kan varmt anbefales.

Uh uh.. hvad er hemmeligheden? Havde tænkt på at tage udgangspunkt i limemoussen og bare skifte den ud med appelsin og appelsinyoghurt i stedet for naturel

Anmeld

6. august 2010

quity

JordbærBlomst skriver:

Uh uh.. hvad er hemmeligheden? Havde tænkt på at tage udgangspunkt i limemoussen og bare skifte den ud med appelsin og appelsinyoghurt i stedet for naturel

Opskriften har jeg lagt ind under emnet "opskrifter" den er på side 7. Desværre er overskriften ik kommet med, men mit profil billed er der jo.

Den er super lækker

Anmeld

6. august 2010

Snefnug1984

quity skriver:

Opskriften har jeg lagt ind under emnet "opskrifter" den er på side 7. Desværre er overskriften ik kommet med, men mit profil billed er der jo.

Den er super lækker

Jeg er allerede på vej derind for at kigge

Anmeld

6. august 2010

quity

Håber den kan bruges

Anmeld

6. august 2010

Snefnug1984

quity skriver:

Håber den kan bruges

Den lyder lækker.. hvor meget rækker portionen til?

Anmeld

6. august 2010

quity

Jeg mener 2 lag....  De gange jeg har lavet den, har jeg dog erstattet ca. halvdelen af fløden med youghurt natural. Tror det giver en lidt friskere konsistens

Anmeld

6. august 2010

Snefnug1984

quity skriver:

Jeg mener 2 lag....  De gange jeg har lavet den, har jeg dog erstattet ca. halvdelen af fløden med youghurt natural. Tror det giver en lidt friskere konsistens

Super

Anmeld

8. august 2010

MoarTNoah

JordbærBlomst skriver:

Mafalck har lige haft lavet kage med appelsin mousse, og det smagte VILDT godt, du kan lige prøve at høre hende om opskriften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.