Hvilken sutteflaske skal man vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.415 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. august 2010

HDA2311

Brugte Nuk til Sebastian, men blev ret trætte af dem...

Så hvad kan I anbefale mig??

Satser selvfølgelig på at få amningen til at fungere denne gang, men vil gerne være forberedt, hvis det bliver et flaskebarn igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi har brugt dem fra tommee tippee fra Benjamin var ca 3 uger gammel, og har været rigtig glade for dem. De har en speciel form der efterligner brystet, og derudover kan man få en steralisator til microovnen til omkring 180 kr, flaskerne er heller ikke specielt dyre.

Anmeld

6. august 2010

quity

til mit første barn brugte jeg pedigion (staves?) og gør det igen tilmit andet barn. Jeg er utrolig glad for dem, kan ik helt forklare hvorfor, men er virkelig glad for dem.

Denne gang har jeg også to meda, det er det mest irriterende jeg har haft med at gøre. Har svært ved at få dem til at slutte tæt, såmælken løber ud ved siderne. Stregerne/tallene ved måle halløjet er slidt af i løbet af 1½ måned. Dette på trods af de ik kommer i opvaskemaskine.

Så jeg anbefaler helt klart pedigion

Anmeld

6. august 2010

Skouboe

Jeg har brugt Avent til både min store pige og til lillesøster.

Anmeld

6. august 2010

Pige2009

MAM siger jeg bare De er i modsætning til mange andre mærker fri for det skadelige hormonforstyrrende stof BPA. Flasken kan skilles helt ad og den er designet således, at der ikke skabes vacuum i flasken - genialt siger jeg bare.

Desuden er de ret billige - under 40 kr. for en flaske.

K.h. Linda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2010

HDA2311

Baagøe skriver:

MAM siger jeg bare De er i modsætning til mange andre mærker fri for det skadelige hormonforstyrrende stof BPA. Flasken kan skilles helt ad og den er designet således, at der ikke skabes vacuum i flasken - genialt siger jeg bare.

Desuden er de ret billige - under 40 kr. for en flaske.

K.h. Linda

Men er det ikke besværligt at gøre så mange dele rene??

Anmeld

6. august 2010

Pige2009

HDA2311 skriver:

Men er det ikke besværligt at gøre så mange dele rene??

Nej, det synes jeg nu ikke Den blev jo bare kogt...

Anmeld

6. august 2010

Sisley

Vi bruger både Pigeon og Philips Avent og Stella er helt klart gladest for Pigeon. Jeg synes også de er nemmere at holde på, men der kan man jo prøve sig frem. Både Pigeon og Avent er i øvrigt BPA fri!

Anmeld

6. august 2010

millesofie

jeg synes helt klart at nüby flasker er super gode de er så brede at jeg både har kunne amme og give flaske uden at hun har brokket sig

Anmeld

7. august 2010

Nuka

Jeg synes Avent er helt klart det bedste! .

jeg har prøvet lidt forskellige sutteflasker men Avent er det bedste jeg har prøvet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.