Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der ved om man selv skal tage kul med, hvis man skal grille der? Kan ikke se det på deres hjemmeside, der står kun at der grilltønder man frit kan benytte....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du skal kun have dit kød osv. med der er grilkul, grilstarter og sådan. (husk dog tændstikker)
Ellers har de det hele!
Knus Line og Liam der har årskort og er der hver uge
Line&Liam skriver: Du skal kun have dit kød osv. med der er grilkul, grilstarter og sådan. (husk dog tændstikker) Ellers har de det hele! Knus Line og Liam der har årskort og er der hver uge
Super tusind tak Har ikke været der siden jeg var barn, men vi skal op og holdes vores drengs 3 års fødselsdag
Camilla_a skriver: Super tusind tak Har ikke været der siden jeg var barn, men vi skal op og holdes vores drengs 3 års fødselsdag
Det var så lidt
Håber i får en skøn tur ELSKER det deroppe, det er bare så godt til ungerne
Line&Liam skriver: Det var så lidt Håber i får en skøn tur ELSKER det deroppe, det er bare så godt til ungerne
Ja kan også huske jeg elskede at være der som barn. Ja håber det bliver en god dag, vi bliver 25 og så er det kun lige den nærmeste familie hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128