*Sofie* skriver:
...får snart grå hår...
Hvorfor kan hun ikk bare lægge sig ned og sove ?!?
Min datter på 14 mdr sover ikk særlig meget i løbet af et døgn...Hun når oftest kun lige op på de 12 timer.
Hun er træt når vi spiser aftensmad...og hun er træt når jeg synger godnatsange for hende...Men bagefter starter showet. Hvis hun kunne, ville hun sikkert hoppe i sengen og slå koldbøtter.
Jeg forstår det ikk. Hun er møg-træt, men kan ikk bare lægge sig til at sove. Hun rejser sig op lissor snart jeg vender mig for at gå ud af værelset, og så står hun dér og kalder, råber, synger, snakker og piver...
Det tar nogen gange op til 1½ før hun lægger sig og lukker øjnene.
Det går mig bare så meget på...for jeg ville så gerne ha at hun sov et par timer mer i døgnet.
Puha, sku bare lige ud med det...Er der evt andre, der har det ligesådan ?
Hej med dig
Vi har en søn på 10 år, og hvor kan jeg dog huske det, du skriver..... nu har vi også en datter på 3 mrd.
Men, ja - sådan gjorde vores søn også. Og jeg blev så vanvittig af det. Når de er små, skriger de - og det vender man sig til. Men så når de endelig er blevet store... hurra...... så gør de bare noget andet, som faktisk er endnu værre end at skrige. Nemlig "se mor, jeg er ikke træt.. jeg kan hoppe og danse og du kan ikke gøre noget ved det... hi hi".
Det vi gjorde med ham, var forsøge at lade ham være. Han ku ikke komme op ad tremmesengen. Så han sad dernede, og nogen gange stod han op og råbte. Vi skruede op for TV'et i stuen. Så pludselig efter 14 dage, så hørte vi intet derinde fra. Jeg gik ind, og sørme så om han ikke lå ned og sov. Så ingen opmærksomhed overhovedet! Jeg tror nemlig tit, at det er opmærksomheden, positiv el. negativ, som holder dem kørende.
Håber du kan bruge mit svar til noget.
KNUS
Anmeld