bad. 9 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. august 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja hvor tit kommer jers børn i bad , dem med børn på de der 9  mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

MORJESPERSEN

Mine kom en gang i ugen helt til de var omkring 13mdr, nu kommer de efter behov, de er nu 17mdr....

Anmeld

6. august 2010

Stepmom87

Min datter kommer max. i bad én gang i ugen.. Aldrig oftere.. (Medmindre det virkeligt er nødvendigt, f.eks. hvis hun overskider sig selv, men det er meget sjældent det sker.)

Men hudlægen som vi snakkede med da C fik konstateret børneeksem sagde at børn uden børneeksem sagtens kunne komme i bad hver dag (der var C 4 mdr. gammel)..

Anmeld

6. august 2010

Mor-til-asta-09

<3Elias&Christina<3 skriver:

Min datter er 11 mdr, og hun kommer i bad hver anden dag medmindre hun er meget snavset og sand i håret osv

Men hun elsker at komme i bad, så hun kommer så tit hun kravler ud på badeværelset

Anmeld

6. august 2010

Pige2009

Laura kommer i bad hver anden dag. Hvis der går længere tid imellem, synes jeg hun kommer til at lugte

K.h. Linda

Anmeld

6. august 2010

BabyStella!

Min datter på næsten 11 mdr. kommer godt nok i bad ca. hver anden dag.

Men det er vel oz afhængig af hvor beskidte de blir´. Stella her kravler jo rundt i haven nu, så hun skal lige spules inden sengetid

Anmeld

6. august 2010

Brams

Lærke (9½ mdr.) kommer i bad hver anden dag og det har hun gjort lige siden hun var 1 mdr. gammel - hun elsker det

Anmeld

6. august 2010

Lady Marion <3

Alexander kommer i bad hver dag ligesom os selv .. Det har han gjort siden han var 5-6 mdr

Anmeld

6. august 2010

L-Mortil3

Liam er jo kun 8½ mdr Men han kommer i bad hver dag, han er monster beskidt af at kravle ude og inde, og så savler han enormt efter han har fået flere tænder , så herhjemme er et dagligt bad et must

Anmeld

6. august 2010

bullerbassen

Her kommer Silas snart 10 måneder i bad ca hver enden dag. Men er der godt vejr og han har været meget ude kommer han i bad hver dag...

Han elsker det ...... Det bedste han ved  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.