Kronprinsessen gravid med tvillinger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Malene84

Alexis skriver:

Har i hørt det

Er egentlig ikke royalist, men ville da lige fortælle det til nogen, og hvor er det bedre end her???

hahah... fik samme idé - inden dagen er omme, er der nok mange indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

så tæt på 24 timer som muligt.. du sagde 22 timer, ik'?

Fik afvide at ægget kunne befrugtes max 12 timer frem. Begyndte at få ÆL smerter omkring kl 23-24...

Anmeld

6. august 2010

Malene84 skriver:

hahah... fik samme idé - inden dagen er omme, er der nok mange indlæg

Hehe det tror jeg du har ret i

Synes da også bare de har at fylde det lækre nye hjem op med børn. Der er jo sindsygt mange kvm. derinde!

Anmeld

6. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Fik afvide at ægget kunne befrugtes max 12 timer frem. Begyndte at få ÆL smerter omkring kl 23-24...

det er, så vidt jeg har forstået, ikke rigtigt

mor sagde at hvis du havde æl aftenen inden burde du havde rigtig gode chancer.. særligt med ægget udvikling taget i betragtning

Anmeld

6. august 2010

Caroline86 skriver:

mor sagde at hvis du havde æl aftenen inden burde du havde rigtig gode chancer.. særligt med ægget udvikling taget i betragtning

Uh er det rigtig ??? Hvad er det nu din mamma laver?? Ihhh altså, så håber jeg din mor har reeeet Må sende hende en blomst hvis jeg er blevet gravid

Anmeld

6. august 2010

Caroline86 skriver:

Nå har læst lidt om det, og det er vist rigtig nok som du siger - 24 timer. Så er det da bare ærgerligt, at der ikke lige var sex på menuen herhjemme i går aftes

Men har da lov at håbe det lykkes...

Anmeld

6. august 2010

Moderator

Alexis skriver:

Uh er det rigtig ??? Hvad er det nu din mamma laver?? Ihhh altså, så håber jeg din mor har reeeet Må sende hende en blomst hvis jeg er blevet gravid

Hun er ledende overlæge på fg på Gentofte så hun har en lille smule forstand på skidtet... hihi

Anmeld

6. august 2010

Caroline86 skriver:

Hun er ledende overlæge på fg på Gentofte så hun har en lille smule forstand på skidtet... hihi

Nå ja, det var sådan det var. Jeg er allerede ret vild med din mor!

Anmeld

6. august 2010

Moderator

Alexis skriver:

Nå har læst lidt om det, og det er vist rigtig nok som du siger - 24 timer. Så er det da bare ærgerligt, at der ikke lige var sex på menuen herhjemme i går aftes

Men har da lov at håbe det lykkes...

altså der er jo et stooooort vindue i tiden, men der er størst chance jo tættere man er på de 24 timer.. men sædbasserne er jo heldigvis vilde, seje, hurtige, udholdende og skal NOK være svømmet rundt og ventet på det fine æg og sagt HAPS så snart det kom ned til dem!!!!

Anmeld

6. august 2010

Caroline86 skriver:

altså der er jo et stooooort vindue i tiden, men der er størst chance jo tættere man er på de 24 timer.. men sædbasserne er jo heldigvis vilde, seje, hurtige, udholdende og skal NOK være svømmet rundt og ventet på det fine æg og sagt HAPS så snart det kom ned til dem!!!!

Du har ret søde. Så venter jeg bare utålmodigt (mildt sagt) de næste mange dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.