gravid 2. gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. august 2010

birthee

Hvornår kunne man se det hos jer??? Jeg er 4+6 idag, og fik da nogle bukser på idag, som jeg ikke selv synes var så heldige...

Og så lige med hensyn til hcg-tal i forhold til blodprøve, er det noget man kan få oplyst hos lægen når man får taget blodprøve???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

katja26

birthee skriver:

Hvornår kunne man se det hos jer??? Jeg er 4+6 idag, og fik da nogle bukser på idag, som jeg ikke selv synes var så heldige...

Og så lige med hensyn til hcg-tal i forhold til blodprøve, er det noget man kan få oplyst hos lægen når man får taget blodprøve???

man ku se det på mig allerede i uge 6

Anmeld

6. august 2010

HDA2311

Jeg er 9+2 og synes maven begynder at vokse, men prøver at bilde folk ind at jeg bare har taget lidt på i ferien (det har jeg vist også) for vi vil gerne vente en uge eller 2 med at fortælle det.

Anmeld

6. august 2010

Muffinmus

hoppede i ventetøjet uge 8....så ja, ens mave bliver hurtigere oppustet anden gang, desværre er det jo ikke engang baby der fyldere mere:-9:-)

Anmeld

6. august 2010

L-Mortil3

Jeg er 7+4 idag og ser mildest talt fed ud Med Liam voksede jeg hurtigt og var i ventetøjet i uge 11, håber dog maven vokser langsommere denne gang, selvom jeg skal have ret løst tøj på nu, for at skjule det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.