ved ik rigtig hvad jeg skal synes om det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg har for nogle dage siden bestilt en kravlegård, med tilhørende tæppe og så en sengerand, ved et firma på nettet.

Jeg har aldrig før bestilt ved firmaet før, og tvivler på jeg kommer til at gøre det igen.

Først ringede de at kravlegården ikke kunne fås i sort, som bestilt, pga en fejl på deres side, men accepterede den så i hvid.

så ringede de at sengeranden ikke kunne fås i dne ønskede farve, og at der ville gå min 8 uger før den farve kom hjem igen, så endte med jeg ringede tilbage og valgte den i en anden farve, nu er kravlegården så godt nok kommet, men hun sagde i telefonen at kravlegårdstæppet ville komme sammen med kravlegården, men var kun 1 stk kravlegård ved ankomsten.

Afventer nu og ser og kravlegårdstæppet og sengeranden dukker op i løbet af næste uge, men nøj hvor er det trels

Det er bare 2 ud af 3 ting som ikke var i orden, + ingen ordentlig klarhed om levering, for sævlen hvor er det da bare trels, godt det ikke er om 2 uger jeg har termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

LC

Hvor dårligt, de burde da have styr på tingene...

Hvor havde du bestilt det henne?

Anmeld

3. september 2010

Trinekirc

En anden gang vis du er utryk med det med at bestille det over nettet, er der en side der hedder trustpilot.dk der kan du tjekke siden ud inden du handler med dem. Der er det så andre forbruger der har kommet med deres bedømmelse

Bare et lille fif til en anden gang.

Anmeld

3. september 2010

Anonym trådstarter

Trinekirc skriver:

En anden gang vis du er utryk med det med at bestille det over nettet, er der en side der hedder trustpilot.dk der kan du tjekke siden ud inden du handler med dem. Der er det så andre forbruger der har kommet med deres bedømmelse

Bare et lille fif til en anden gang.

tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.