Den lille bølle!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. august 2010

louise8723

Ihh altså!

Nu har min Elias på 6 mdr rent ud sagt været en lille engel..

Der har aldrig været noget.. græder sjældent.. er altid glad.. og falder troligt i søvn i sin seng hver aften og sover fra 21-08..

Men ja igår vendte det hele sig.. Bettemanden gik nærmest kold i sin aftensmad kl 20 og kom i seng.. og mon han ikk så lå inde i sin seng og legede da vi skulle i seng der kl 23.30?.. nå, men ham over i vores seng og putte og vupti så sov han..

kl 03 vågner jeg ved at der er en der river mig i håret.. øv..! men ja tænker han sikkert er sulten.. laver en flaske.. men nixen den ville han skam ikke have..

nå hvad så.. DRENGEN VIL LEGE!?! så fra kl 03-06 ligger jeg så med en dreng der absolut ikke vil sove.. og en mor der er noget så træt..  - heldigvis lå han bare og hyggede.. så ja jeg faldte i søvn.. og vågner så igen kl 8 ved at han hive mig i håret og sparker farmand i hovedet hehe.. ørj der gav jeg op.. men heldigvis stod kæresten op og tog ham med og vækkede mig 1½ time senere til morgenbord..!! LÆKKERT

Men ihh.. nu har alt været så nemt.. - så håber godt nok ikke lige han vender 180 grader hehe..

- lige et lille piv fra mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahaha, det lyder nu supersødt (når det ikke er en selv) Sikke da en morgenfrisk lille fyr I har!

Men jeg kender det godt, vores Jonte er jo friskfyren selv kl 5-9.00

Anmeld

6. august 2010

louise8723

Rosa skriver:

Hahaha, det lyder nu supersødt (når det ikke er en selv) Sikke da en morgenfrisk lille fyr I har!

Men jeg kender det godt, vores Jonte er jo friskfyren selv kl 5-9.00

jaeh

men håber da at det bare er en engangs forestilling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.