Bare et lille pip...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Pia.

Nu er ferien ved at rende mod ende og det har bare været 7 fantastiske ugers ferie...(Mads har dog kun holdt 4 uger) Det har været ren afslapning og hygge og vi har virkelig været tæt på hinanden og lavet ingen ting og alting på en gang...

Kan blive helt trist over at ferien snart er slut - på onsdag skal Mads tilbage i børnehaven, Mikkel i 5 klasse og Mille i 2 klasse... Kommer virkelig til at savne dem når de skal til at være væk fra mig så mange timer dagligt...

Vi havde som I allerede ved den skønneste ferie i det Franske og og nogle fantastiske dage i Disney land Paris, sammen med børnenes far.

Dejlige ture ved stranden, ude og spise god mad og kæmpe is, i biografen og på enkle endagsture...

Her hjemme har vi fået lavet en masse og vi har hjulpe hinanden. Alle tre børn har fået ordnet og byttet rundt på værelserne og jeg har fået ny seng (elevations seng - Skønt) alt er rengjort og står så flot på deres værelser og de elsker deres nye værelser

Mit nye soveværelse er også bare blevet så lækkert - rigtig romantisk/tøseværelse

Så har jeg fået ordnet mit det store badeværelse det er blevet malet og jeg har skiftet spejl og en masse ting ud, så fra at være kedeligt 80'er brunt er det blevet lyst og venligt og med lyserøde nips ting og håndklæder... Og så har jeg fået ordnet min stue i går og købt nye møbler i ferien .... Så nyder bare at tingene er ordnet og det giver bare så meget ro når det hele er fint og pænt...

Sommerferien fra min vejning er også ved at være slut og jeg glæder mig til at komme tilbage og se hvordan ferien er gået for de andre søde mennesker...

Min brunde labrador har været syg i ferien og haft det rigtig skidt - han endte med at blive indlagt på dyrehospital ind til han fik det bedre, og han har det heldgivis godt igen - men puha et par hårde dage ...

Min gamle labrador tæve skal nok være mor - Jeg satser på små Jemma-Matti hvalpe til september... Det er så spændende, især at se hvad der kommer ud af de to skønne hunde...

Nå bare et lille pip fra mig - ikke noget særligt, og alligevel en masse...

Håber I alle sammen har holdt jer nogle skønne ferier og nydt hinanden tæt på ....

Stort knus og kram fra Pia, som er lidt trist over at ferien snart er slut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Moar'en

Det lyder som om du har haft en fantastisk ferie. Åhhh hvor jeg glæder mig til vi igen kan komme ud og rejse

Anmeld

8. august 2010

SiLiMiMa

hej pia

lyder som en dejlig ferie!!!

og fedt at du har fået så meget ordnet i hjemmet - det giver sådan en dejlig ro, som du også skriver.

vi har også nydt ferien rigtig meget og jeg har lidt blandede følelser, at den nu snart en forbi - på en måde trist og så alligevel godt at komme ind i en fastere rytme igen.....som sagt - blandet!!

vores - nu 2 - skolebørn skal begynde på tirsdag....spændende, især for line!

knus heise

Anmeld

8. august 2010

Pia.

Moar'en skriver:

Det lyder som om du har haft en fantastisk ferie. Åhhh hvor jeg glæder mig til vi igen kan komme ud og rejse

Tak, ja det var virkelig også en skøn skøn ferie... Det er altid bare så trist når ferien er ved at slutte...

Men dejligt at have at se tilbage på...

Anmeld

8. august 2010

Pia.

Heise skriver:

hej pia

lyder som en dejlig ferie!!!

og fedt at du har fået så meget ordnet i hjemmet - det giver sådan en dejlig ro, som du også skriver.

vi har også nydt ferien rigtig meget og jeg har lidt blandede følelser, at den nu snart en forbi - på en måde trist og så alligevel godt at komme ind i en fastere rytme igen.....som sagt - blandet!!

vores - nu 2 - skolebørn skal begynde på tirsdag....spændende, især for line!

knus heise

Tak søde Heise.... Ja det har virkelig været skønt og dejligt...

Og nu stråler mit hjem også bare af overskud... - Det gør altså en stor forskel når der er orden i det hele og alt er rent...

I går var jeg i København, i tivoli og i biografen og så ude og spise dejlig mad... skøn lørdag... Børnene skulle hjem og hygge hos deres farfar gammel aftale og jeg skulle ingen ting - så ringede børnenes far om jeg ville med en tur til københavn - det var rigtig hyggeligt og længe siden vi har fået snakket så godt sammen om alting og ingen ting - rigtig hygligt...

Knus Pia.

Anmeld

9. august 2010

SiLiMiMa

Pia. skriver:

Tak søde Heise.... Ja det har virkelig været skønt og dejligt...

Og nu stråler mit hjem også bare af overskud... - Det gør altså en stor forskel når der er orden i det hele og alt er rent...

I går var jeg i København, i tivoli og i biografen og så ude og spise dejlig mad... skøn lørdag... Børnene skulle hjem og hygge hos deres farfar gammel aftale og jeg skulle ingen ting - så ringede børnenes far om jeg ville med en tur til københavn - det var rigtig hyggeligt og længe siden vi har fået snakket så godt sammen om alting og ingen ting - rigtig hygligt...

Knus Pia.

bare skønt at i har sådan et godt forhold til hinanden stadig!! det betyder nok en del for børnene

lyder som en super tur til hovedstaden!

kram

Anmeld

9. august 2010

Pia.

Heise skriver:

bare skønt at i har sådan et godt forhold til hinanden stadig!! det betyder nok en del for børnene

lyder som en super tur til hovedstaden!

kram

Ja det er dejligt... Det betyder også meget for os begge to ...

Ind imellem går der lang tid imellem vi taler sammen og ses og andre gange kan vi ses flere dage i træk... Ind imellem har jeg været inviteret med på weekend nede hos ham og det elsker børnene også...

Så det er dejligt og jeg håber det vare ved med det gode venskab vi har... Vi taler virkelig godt sammen og får løst problemer meget bedre i dag end vi gjorde da vi boede sammen og var gift...

Knus Pia.

Anmeld

9. august 2010

Mathilde

Hej Pia

Det lyder som om I har haft en skøn ferie sammen! Dejligt med sådan en lang ferie hvor I både har haft tid til at slappe af og holde ferie, men samtidig har fået ordnet en masse i hjemmet

Jeg kan godt forstå at du kommer til at savne dine børn, nu hvor I har været vant til at være sammen hele tiden... Jeg har det på samme måde. Celina skal starte op i dp igen om en uge. Det bliver helt underligt, at hun ikke er her hele tiden. Heldigvis skal hun kun afsted om formiddagen

Knus

Anmeld

9. august 2010

Moar'en

Pia. skriver:

Tak, ja det var virkelig også en skøn skøn ferie... Det er altid bare så trist når ferien er ved at slutte...

Men dejligt at have at se tilbage på...

min sluttede desværre for længe siden, har kun afholdt 14 dage indtil nu.

Ja, jeg er os glad for vi alligevel tog 3 dage til blokhus. Ellers havde vi bare været herhjemme hele ferien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.