Ha ha ha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2010

frk Jensen

Jeg stod her til middag.. tænkte , hvad dælen skal jeg finde på til middags mad.. Så drøner jeg over i mit nærmeste super maked for at finde noget spiseligt.

Da jeg skal til at parkere bilen, ser jeg min gamle flamme gå ind i butikken. HA HA.. Han brændte mig af i tidernes morgen, og gav mig en dejlig underlivs infektion

Jeg tænker bare at nu skal han dælerme se hvad han er gået glip af..

Jeg har brugt hele formiddagen på at dulle mig op, friske min hårfarve op osv fordi jeg skal til indflytter fest senere..

Så ser han mig i det samme jeg kommer ind og han siger hej.. Jeg går helt kold forbi ham, han siger hej igen.. Jeg er KOLD!
Jeg finder de ting jeg skal have, og jeg blir fulgt af hans blik gennem hele butikken..

ÅRH jeg ELSKER at være lidt skadesfro..

God Weekend piger (og de få knejter der er herinde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Mira0911

Hehe som du kan fortælle det...

God weekend til dig...

Anmeld

6. august 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Hehe som du kan fortælle det...

God weekend til dig...

I låve it...

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Anyone skriver:

I låve it...

Jah, han fortjener da også sådan en behandling.... Er selv sådan til tider, hvis jeg ser en eks et eller andet sted... Fnis...

Hov.... Du ændrede navn....

Anmeld

6. august 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Jah, han fortjener da også sådan en behandling.... Er selv sådan til tider, hvis jeg ser en eks et eller andet sted... Fnis...

Hov.... Du ændrede navn....

schhh... det er fordi jeg har en eks der syns det er alt alt for sjovt at følge med i mit liv herinde..

Anmeld

6. august 2010

twinboys

Smiler og griner feeeeeeeeeeeedt

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Anyone skriver:

schhh... det er fordi jeg har en eks der syns det er alt alt for sjovt at følge med i mit liv herinde..

Okey på den måde... Skam også fair... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.