Bianca har også været ble-fri hele dagen idag! Undtagen mens hun var puttet til middagslur.
Vi startede fra morgenen af med at tage bleen af (som var MEGET våd).
Og der har INGEN uheld været. Jeg har endda haft hende med ude og handle uden ble på (et sats) og besøgt farmand på hans arbejde idag i en time.... Og ingen uheld.
Hun sad på toilet, da vi var på Kenneth's job, men det var tydeligt, at det var utrygt for hende, da der jo ikke var "børne-sæde" på, mens vi var ude. Så det måtte vi opgive.
Da vi kom hjem tissede hun så for første gang nogensinde i sine underbukser.
"Jeg tisser" sagde hun, og så sjaskede det eller ned under hendes kjole.
Jeg ved ikke rigtigt HVOR klar, eller ej, hun er.
Men vi gør en indsats for det nu....!!
Dog skal min mor have dem fra på tirsdag og indtil fredag.....så må vi se, hvordan det går, mens de er hos hende.
Derudover har vi hele uge 33 (hvor vi skal i sommerhus) til at træne renlighed.
Stadig er der ingen held med noget, hverken på wc eller potten.
Så det er stadig kun, når hun har bleen på, at hun tisser eller prutter.
Idag, da hun var puttet til middagslur (selvom hun ingen søvn fik ud af det), da havde hun som sagt ble på ....og dem blev BRUGT, lad os sige det sådan

Samtidig er hun nu også begyndt at informere os om det, og sige "mor, jeg tisser" .....så hvis man er MEGET HURTIG, så har man nok en microskopisk chance for, at nå at reagerere på det, når hun er helt uden ble.
Men selvom det ikke kører HELT efter bogen, så ser jeg det stadig som en succes og et skridt på vejen i den rigtige retning mod at blive blefri ......forhåbentligt indenfor en uges tid eller to 
Igen - Ros til Annika, fordi hun klarer det mega flot! Hun er sgu dygtig!