Jeg har tabt Ida.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. august 2010

Karo

Eller det vil sige, den vægt jeg tog på under min graviditet med hende. Inden jeg blev gravid med Ida vejede jeg 68 kg og idag da jeg steg på vægten stod den på 67,7 kg

Jeg træner 2 gange om ugen hvor jeg løber i 30 minutter og crosstrainer i 15 minutter og det har sat skub i tingene. Før gik jeg jo på dette efterfødsels gynmastik hold, men der skete bare for lidt, og mit vægttab gik i stå, så derfor har jeg valgt at løbe istedet.

Mit næste mål er at tabe de sidste 4 kg fra min gravivitet med Marcus. Jeg nåede nemmelig aldrig at komme af med disse sidste kg og de skal af nu. Så når jeg vejer 64 kg, har jeg også tabt Marcus og så kan jeg tage hul på de kg jeg allerede dengang ønskede at tabe. Pt har jeg tabe 13 kg og jeg mangler stadig 11 så nu er jeg over halvvejs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

oo

nej men for saaaaaaatan da! jeg tænkte lige SHITSHITSHITSHIT

men TILLYKKE!!!! hvor er det fedt

Anmeld

6. august 2010

TbCp

Ajjj hvor er det godt mand!!! Sådan!

Og sådan en overskrift må du altså ikke komme med... man bliver jo drøn nervøs

Anmeld

6. august 2010

JustAnotherName

Århh en krejler-overskrift. Jeg tænkte bare ÅÅHH NEJ DA !!!!

Og så snakker vi vægttab...haha
Og du skal roses, for du er pisse-sej! Det er virkelig flot gået, Katja  

Anmeld

6. august 2010

otlitrom

HVOR ER DU SEJ!! TILLYKKE!!

Må jeg låne et stykke af din rygrad? Min er som kogt spagetti..

Og som de andre siger; Aldrig lav sådan en overskrift igen. Min mave vendte sig helt! Bandit!!

Anmeld

6. august 2010

anna-jonas

KATJA..........!!!! Du må aldrig forskrække mig sådan igen...............troede sgu' at du havde tabt Ida, sådan bogstavligt. Pyyyyhhhhhhhh, godt at det kun var Kg-mæssigt, at du havde tabt dig. Tillykke med det!!

Anmeld

6. august 2010

Karo

Jeg tænkte jeg ville lave lidt sjov med jer

Jeg plejer ellers aldrig at lave kryptiske overskrifter, men tænkte at nu skulle det være.

Anmeld

6. august 2010

otlitrom

Karo skriver:

Jeg tænkte jeg ville lave lidt sjov med jer

Jeg plejer ellers aldrig at lave kryptiske overskrifter, men tænkte at nu skulle det være.

Det virkede!

Anmeld

6. august 2010

msax

Den var OND - det må man ikke...

Men STORT tillykke med tabet af Ida og god kamp med tabet af Marcus. Jeg glæder mig helt til det er mig der skal igang med vægttab af baby...

SMIL fra Mette 40+2

Anmeld

6. august 2010

Karo

msax skriver:

Den var OND - det må man ikke...

Men STORT tillykke med tabet af Ida og god kamp med tabet af Marcus. Jeg glæder mig helt til det er mig der skal igang med vægttab af baby...

SMIL fra Mette 40+2

Orv, er du allerede 40 +2

Så er der ikke længe til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.