Det er så her jeg har arbejdet i aften :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

http://odderavis.dk/?artikelid=4519

Jeg har haft vagt i dette dejlige hus og været sammen med de dejlige mennesker

Desværre fik vi rugbrød til aften  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Happiness

Hvor er det bare dejligt at læse om.Især når ældreområdet er i søgelyset.

Lyder som et kanont godt sted! Man skal sgu huske på de alle de steder hvor tingene bare kører og udvikles, istedet for at fokusere på al det negative.... Men medierne søger jo efter fejl og mangler, så dejlig at der kommer noget positibvt fra dem!

(arb. selv på bosted for udviklingshæmmede, så er vant til negativ omtale, selv om jeg ved at der bare er så meget udvilking og kvalitet på mange bosteder, og jeg kan se det hver dag hvor jeg arb) 

Anmeld

6. august 2010

line melias mor

jeg ville helt sikkert gerne have byttet min grill aften ud med jeres

Anmeld

6. august 2010

1977

Profilbillede for 1977
MaybeMe skriver:

Hvor er det bare dejligt at læse om.Især når ældreområdet er i søgelyset.

Lyder som et kanont godt sted! Man skal sgu huske på de alle de steder hvor tingene bare kører og udvikles, istedet for at fokusere på al det negative.... Men medierne søger jo efter fejl og mangler, så dejlig at der kommer noget positibvt fra dem!

(arb. selv på bosted for udviklingshæmmede, så er vant til negativ omtale, selv om jeg ved at der bare er så meget udvilking og kvalitet på mange bosteder, og jeg kan se det hver dag hvor jeg arb) 

Ja de gamle har været så glade for ordningen Og så gør det jo heller ikke noget at en af de ansatte er uddannet kok  MUMS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.