Weekend :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Happiness

Pga. mine skiftende afbejdstider, har jeg allerede weekend nu JAHHHH

Men denne weekend blir bare dejlig. Var meningen vi bare skulle hygge i sengen med go film lørdag. Men det har vi rykket til søndag. Men hvor blir det dejligt. Og det er med at nyde det mens vi ikke har børn.

Så nu skal vi i IKEA lørdag (ved godt det er helvedes dag at tage i ikea...) og få kigget på nyt køkken.

Vi skal renovere lejligheden og efter vores venners erfaringer, så er ikea køkkener af god kvalitet. Så glæder mig til endelig at komme igang med projekt køkken Og så plejer der jo altid at komme en masse nye nips ting i vognen, samt en masse andre ting...

Men synes bare det er super hyggeligt at være i ikea med kæresten... Ved ikke hvorfor, men vi hygger os og taler altid fremtid når vi render rundt mellem gangene

Ville ikke rigtigt noget med indlægget... Synes bare lige jeg ville dele min glæde hehe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Mira0911

Lyder som en super fantastisk weekend!! Uh Ikea er farlig for mig... Køber lige nøjagtig det som vi ikke kommer efter... :)

Elsker Ikea...

God weekend...

Anmeld

6. august 2010

Happiness

Lyder som en super fantastisk weekend!! Uh Ikea er farlig for mig... Køber lige nøjagtig det som vi ikke kommer efter...

Elsker Ikea...

God weekend...

Har det på samme måde...... Men det var faktisk kærestens ide at tage i ikea... Utroligt at han tør

Og god weekend til dig også!

Anmeld

6. august 2010

Jibbe

Ikea er fantastisk så god tur... vi har også købt køkken i Ikea og det kan kun anbefales!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.