Rasmus er i tvét

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Christina.78

KaMa skriver:

Synes han laver nogle fede sange og er god at synge med på (mine ufødte børn kan sikkert synge med på hele albumet...).

Lækker, det synes jeg ikke.... måske fordi, at jeg ser ham her i ham:

http://www.youtube.com/watch?v=yo4glASbEh4

Haha, som Tommy dog kan svinge hofterne og sikke et hår...!! Så er der dømt fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Mikkelmusen

twinboys skriver:

Lad ham da lige komme frem og lad ham da lige udgive sin 2 cd inden folk rækker tunge af ham

Jeg kan ikke se nogen der rækker tunge. Og desuden er han rimelig populær, så det er da ikke fordi han ikke kan. Det her handler så vidt jeg kunne læse mig frem til om en dårlig koncert...

Anmeld

6. august 2010

twinboys

Mikkelmusen skriver:

Jeg kan ikke se nogen der rækker tunge. Og desuden er han rimelig populær, så det er da ikke fordi han ikke kan. Det her handler så vidt jeg kunne læse mig frem til om en dårlig koncert...

Smiler kender flere der var til hans koncert og de sagde den var super og det sagde de også i nyhederne igår...men typisk ekstra bladet...

Majbritt

Anmeld

6. august 2010

Happiness

Mikkelmusen skriver:

Dem jeg kender som var til koncerten (hvilket er mange... stort set hele min vennekreds er på skanderborg) sagde at den var ret ringe, og den ene er stor fan af ham... Så der er nok noget om det

Han sang flere gange falsk, og var slet ikke så god til at få publikum med. Og så var lyden ret dårlig. Men alle kan vel have en dårlig dag

Anmeld

6. august 2010

twinboys

MaybeMe skriver:

Dem jeg kender som var til koncerten (hvilket er mange... stort set hele min vennekreds er på skanderborg) sagde at den var ret ringe, og den ene er stor fan af ham... Så der er nok noget om det

Han sang flere gange falsk, og var slet ikke så god til at få publikum med. Og så var lyden ret dårlig. Men alle kan vel have en dårlig dag

Stakkels Rasmus

Anmeld

6. august 2010

sandra-t

husker ham mest som sådan.. haha

http://www.youtube.com/watch?v=McbaIhj_e-M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.