Hva kan man forvente ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. august 2010

banaman89

Heej

Jeg ville lige høre hvad kan man forvente til den sidste jordmor undersøgelse ?

Min graviditet har ikke ligefrem, været ret nem, men virkelig hårdt og kan ikke klare den mere .. Jeg er ikke utålmodig, men jeg har så mange smerter, at jeg får en del hjælp for at klare min hverdag  Jeg har en datter på knap 1 år , som jeg må lade faren samt andre passe hende for det meste for mig , da energien bare ikke er her og min termin er i næste uge .. Jeg nåede aldrig til min sidste undersøgelse, da jeg ventede min datter da allerede jeg lå på fødegangen med vandafgang samt slemme veér, der jeg havde tid ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

line melias mor

mit sidste jordmor besøg var på samme måde som de andre besøg. hun lyttede hjerte spurgte hvordan det gik og sagde" nu håber jeg ikke jeg ser dig igen"

hvad tænker du på med sidste jordmoderbesøg,eller hvad håber du der vil ske

Anmeld

6. august 2010

banaman89

line melias mor skriver:

mit sidste jordmor besøg var på samme måde som de andre besøg. hun lyttede hjerte spurgte hvordan det gik og sagde" nu håber jeg ikke jeg ser dig igen"

hvad tænker du på med sidste jordmoderbesøg,eller hvad håber du der vil ske

Jeg tænker ikke så meget, håber nok mere på at hun vil lytte til mig (har haft 4-5 forskellige JM i denne graviditet ) Jeg har virkelig ondt og har haft det rigtig dårligt faktisk hele ugen .. Jeg forventer dog ikke hun tager noget som helst alvorligt , desværre .. Jeg har en tid til vægtsscanning (igen) og en samtale med en fødselslæge på onsdag , som er dagen efter min termin , da jeg venter mig en "kæmpe" baby , uden at fejle noget ..

Mvh Anna - som gerne vil snart vil føde !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.