Julius min kære dreng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. august 2010

lion

Update på Julius mors store dreng.

Han er nu 63 cm og 6800gr

Det er utroligt at han allerede er 5 mdr og at det er tid til at blive vaccineret igen. Hvor er jeg ikke glad for de der nåle.

I dag blev han vaccineret kl. 10.30 og han pip lidt men ikk meget. Jeg tager fra lægen og ned til barnevognen. Han var vågen da jeg gik ud af døren, men sov da jeg lagde liften i barnevognen. han var godt nok træt men så hurtigt. Vi måtte så skifte ham, da han fik sveskemos i går. Han blev skiftet og var vågen og han sov igen 5 min efter han kom i barnevognen.

Han har så været 1time vågen fra 10.40 - 16.40, da han er som sin søster, sover fra at ulemperne ved at blive vaccineret. Han fik mad sammen med os kl. 18.45 og kl. 20 sov han igen. Det virker som om han er ved at få feber, men han sover nok fra det.

I går var vi forbi ABC klinikken med Julius igen, da han nu snart har hostet i 4 uger, han fik astma piller som skulle hjælpe ham, men det hjalp ikk en skid, han hostede bare værre.

Lige nu får han jo den blå astma spray og for at få den brune, skal han opfylde nogle kritere(staves), og ved at ha på søndag har hostet 4 uger i træk opfylder han en af dem. For lægen tror ikk han ville holde op med at hoste på 3 dage. Så nu er min søn de næste 3 uger på den brune astmaspray som han skal ha 2 gange om dagen, de næste 3 mdr, det kostede os lige 200kr, burde ha været 446.

Lægen sagde så at den brune spary kan gøre nok børn hyper, en lille procent så det kunne være man skulle tænkte over om hvornår han skulle ha sprayen. Vi måtte give sprayen som vi ville bare 2 gange om dagen. Men hun sagde at vi nok skulle give 2 morgen eller 1 morgen og 1 middag. For  hun har lige som os lært at vores børn er i den forkerte del af procenten.

Bare se der er 26 % chance for at et barn for børneeksem hvis 1 af forældrene ha haft det. Det har Jacob haft. Vi har 2 børn og de er begge i de 26% utroligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

JustAnotherName

Træls med det børneeksem 

Hvordan tog Julius så vaccinen igår - slap han for feber? 

Knus herfra os...

Anmeld

7. august 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Træls med det børneeksem 

Hvordan tog Julius så vaccinen igår - slap han for feber? 

Knus herfra os...

Han tog den ok, han var lidt puldret i går og det hjælp ikk med 16 personer i lejligheden da Cassandra og jeg hold fødselsdag for familien. Så han ville ikk rigtig sove. Han virkede ok da vi stod op om morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.