Erfaringer m skift fra temmeseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.447 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. august 2010

loppen82

Hejsa Alle i Skønne Mødre og Fædre.

Er der nogen af jer der har erfaringer med at skifte fra tremmeseng til juniorseng med et 16 mdr gammelt barn?

Står i den situation at min datter Maluca IKKE vil være i sin tremmeseng hun er decideret bange for den. Hun skriger så snart hun blir lagt i den. Og falder hun i søvn enten på sofaen eller andre steder og vi ligger hende ned  i den og hun vågner skriger hun.

Min datter Amalie på 5 år havde samme problem, men ved hendes seng kunne vi pille den ene side af det kan vi ikke ved Malucas for så kollapser sengen...

Har i nogen erfaringer med at skifte til junior seng så hurtigt? Amalie var 2½ da vi fjernede den ene side så der er jo 1 års forskel.

Håber i kan hjælpe...

Knus Loppen82

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

anmaj

Jeg har ingen erfaring med det... men måske når i fjerne siden i kan sætte et bræt på tværs oppe øverst hvor siden sad fast, og så måske også et lidt over madrassen, så den fungerer som sengehest...

det er i hvert fald mit forslag

Anmeld

5. august 2010

Mumto3

Altså vi har bare savet tremmerne af tremmesengen i den ene side, og ikke dem alle sammen, bare så der blev en åbning som børnene kunne kravle ind og ud af.

Vores to drenge lå i sådan en tremmeseng til de var 3½år, og så kom de op i juniorsengen. Vores datter lå i en tremmeseng 'uden tremmer' til hun var omkring 1½år. Så kom hun over i juniorseng.

Anmeld

5. august 2010

twinboys

jeg tror jeg drengene var 3 år da de kom i junior seng men hvis det er bedre for hende med junior seng ville jeg da bare skifte... Man kan jo sagtens få sådan en sengehest til den...

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

tumle81

Vores den ældste dreng var ca 20 mdr da han kom i stor seng. Det er en køje seng med liggemål der hedder 90*200 og det fungerede fint. Han virkede temmelig lille i den store seng, men vi satte en sengehest på og så fungerede det fint :-)

Knus kathrina

Anmeld

5. august 2010

loppen82

twinboys skriver:

jeg tror jeg drengene var 3 år da de kom i junior seng men hvis det er bedre for hende med junior seng ville jeg da bare skifte... Man kan jo sagtens få sådan en sengehest til den...

Majbritt

Der er sengehest på den ene side, og på den anden side en lang slags sengehest... Overvejer at sætte den lille senge hest ind mod væggen hvis du forstår?

Anmeld

5. august 2010

twinboys

loppen82 skriver:

Der er sengehest på den ene side, og på den anden side en lang slags sengehest... Overvejer at sætte den lille senge hest ind mod væggen hvis du forstår?

wauw en lækker seng... er du ved at købe den??? ja bare vende sengen om... smart

Anmeld

5. august 2010

loppen82

Ja sælger kommer med den på Lørdag.

Ska gi 900 for seng, madras og incl levering fra Jylland til odense.

Anmeld

5. august 2010

loppen82

twinboys skriver:

wauw en lækker seng... er du ved at købe den??? ja bare vende sengen om... smart

Ups glemte at citere dig...

Anmeld

5. august 2010

twinboys

loppen82 skriver:

Ja sælger kommer med den på Lørdag.

Ska gi 900 for seng, madras og incl levering fra Jylland til odense.

Fedt wauw

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.