Jeg ved ikke om jeg kan blive ved
Står i den triste situation at jeg for næsten 4 år siden var ude for en arbejdsulykke, som nu har gjort at jeg er blevet visiteret til fleksjob.
Jeg bad og bønfalede fleksjobudvalget om at godkende sagen sidste år i oktober, fordi sagen ellers lå til en førtidspension. Jeg var sikker på at jeg sagtens kunne klare job på 4 timer, træning i motionscenter (nødvendig pga skaden i foden da musklerne er det eneste der fungere bare lidt i min fod/skinneben) kæresten, hjem og barn/børn. Nu er jeg dog derude at jeg er slet ikke sikker på jeg kan være der for min lille pige når hun kommer, og jeg skal starte job.
Jeg har nu snakket med min sagsbehandler, og fordi jeg pressede sådan på så kan jeg også sagtens klare det. Jeg skulle jo huske at graviditet og at starte familie ikke er en sygdom
. Nej, det er det ikke, men det er da noget jeg skal have overskud til når jeg kommer hjem fra arbejde... Hvad hjælper det at jeg går på job, og ikke kan tage mig af kæresten, barn og hjem. Og i det glemmer jeg helt mig selv!!
Udover skaden i foden er jeg på antidepressiv, og har en masse andre småskavanker både fysisk og psykisk. Jeg tænker ikke så meget over alt det psykiske da det ikke er det som styre min hverdag, men det kommer det desværre til hvis jeg bliver stresset.
Jeg må tilstå at jeg virkelig tager hatten af for dem som kan jonglere med alle de bolde i luften (jeg er desværre bare ikke en af dem)
Jeg er så bange for at jeg kommer til at svigte min lille pige for at leve op til deres krav, og glemmer mig og kæresten i alt det her.
Er der nogen der kender noget til det system... Jeg har fundet ALLE papir fra sagen begyndte, fordi jeg er blevet undersøgt både fysisk og psykisk. Men jeg ved dårlig nok hvor jeg skal starte og slutte
Anmeld