Findes julemanden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

twinboys

Malene&Frederikke skriver:

Julemanden findes, BASTA

Kan godt li at holde fast i traditionerne.....og her findes julemanden altså Glæder mig til at Frederikke skal møde julemanden igen! Hun synes han er så herlig

Umiddelbart synes jeg du skal vente til de vil have et konkret svar på om han findes eller ikke findes og så lade dem være børn og hygge sig med troen så længe den hænger ved

Ja men hun er vel ikke 7år...

Ved godt at det ville være synd at fortælle dem det, men synes også det er synd at de i skolen måske vil blive grint af fordi de stadig tror på julemanden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Diana...

twinboys skriver:

Ved godt at det ville være synd at fortælle dem det, men synes også det er synd at de i skolen måske vil blive grint af fordi de stadig tror på julemanden...

Åhh jeg synes du tager sorgen på forskud og gør børn større end de er 

Jeg tror virkelig ikke på at de er de eneste på 7 år der tror på julemanden Jeg mener bestemt de selv skal finde ud af det og så komme til jer og spørge! 

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Diana... skriver:

Jeg tror virkelig ikke på at de er de eneste på 7 år der tror på julemanden Jeg mener bestemt de selv skal finde ud af det og så komme til jer og spørge! 

Jamen søde så beslutter vi det... smiler og tak for svar...

Anmeld

5. august 2010

M&F&C

twinboys skriver:

Nej, 2 år lige om lidt ....... men uanset, så synes jeg det er rart at have en god, og rar mand at tro på - manden symbolisere i mit hoved at man skal være kærlige og gode ved hinanden

Min fætter på 7½ år tror stadig fuldt ud på ham .... han har sine mistænksomme øjeblikke, men han tror på ham Og det gør de fleste af drengenes kammerater også, uden tvivl.

Du virker som om, at du er mest bange for, at de skulle blive mobbet .......... man kan jo ikke helgradere sig mod alt, og hvis ik det er det ene, så er det det andet, desværre. Så længe de hygger sig med det, so let them

Anmeld

5. august 2010

M&F&C

Diana... skriver:

Anmeld

5. august 2010

Mor til Frederic og Freya

nope ikke herhjemme.

Kan ikke se hvorfor man skal bilde dem ind at julemanden findes, for derefter nogle år senere og sige at det gør han altså ikke alligevel...

Vil mene det er at bygge en løgn op.

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Nej, 2 år lige om lidt ....... men uanset, så synes jeg det er rart at have en god, og rar mand at tro på - manden symbolisere i mit hoved at man skal være kærlige og gode ved hinanden

Min fætter på 7½ år tror stadig fuldt ud på ham .... han har sine mistænksomme øjeblikke, men han tror på ham Og det gør de fleste af drengenes kammerater også, uden tvivl.

Du virker som om, at du er mest bange for, at de skulle blive mobbet .......... man kan jo ikke helgradere sig mod alt, og hvis ik det er det ene, så er det det andet, desværre. Så længe de hygger sig med det, so let them

Vi har besluttet vi siger ikke noget og hvis de så en dag spørger om julemanden findes ja så får de svaret... Lad os håbe de kommer inden de bliver 30år

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

Diana...

Du får lige sådan en mere ha ha

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Diana... skriver:

Du får lige sådan en mere ha ha

Banditter

Anmeld

5. august 2010

M&F&C

twinboys skriver:

Vi har besluttet vi siger ikke noget og hvis de så en dag spørger om julemanden findes ja så får de svaret... Lad os håbe de kommer inden de bliver 30år

Majbritt

Og held og lykke, når dagen kommer, hvor i skal forklare dem det..... indtil da, så nyd de har troen endnu - det gør julen lidt hyggeligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.