Nu kommer en længere skrivelse, så er I forberedt....
Jeg har dårlig ryg og det er ofte rigtig slemt om natten og om morgenen, hvor ryggen er stiv efter at jeg har ligget ned. Den er også tit øm om aftenen efter en lang dag. Dvs. faktisk alle de tider, hvor jeg skal håndtere Oliver i hans tremmeseng! Det kan sådan liiiige gå nu, hvor hans madras er i øverste indstilling i tremmesengen, selvom der godt nok er nogle nætter, hvor jeg næsten græder af smerte, når jeg skal tage ham op
Nu er bøffen jo ved at øve sig i at rejse sig op, så vi skal snart have madrassen sænket ned - MIN STORE SKRÆK. For hvordan skal jeg nogensinde få drengen op dernedefra med en ryg, der er stiv og gør helvedes ondt. Nægter simpelthen at komme tilbage på morfin for at kunne klare det!
Så nu har jeg brug for hjælp. Har prøvet at søge på nettet efter en rygvenlig seng, dvs. en seng hvor madrassen er i højde med mit bryst og så med sider, der kan hæves op og ned. Således at jeg ikke skal løfte ham op, men sådan så han heller ikke kan komme op over. Hvis I forstår? Er der nogen, der kender nogle steder man kan købe sådan en seng? Eller evt. kender nogen, der kan lave den?? Er lige ved at tude ved tanken om de nætter og morgener, hvor Oliver skal se mor være ked af det bare for sådan en dum ting
På forhånd tak for hjælpen
Charlotte
Anmeld