ægløsning eller graviditet efter MA????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. august 2010

densmukkeline

hej piger. Jeg har tideliger lavet en debat.

men som det næste spørgsmål over tanker går på.

d. 2 juli fik jeg en MA da der ikke var liv i spiren. Og blødningen stoppede d. 15 juli hvor jeg så skulle på sygehuset og få lavet en scanning. Men slimhinden var lidt hævet og fik en lille blødning sat igang. og det er på plads og alt ser så  fint ud! memen.. så har jeg også fået tjekket lidt op på HCG ved lægen d.22 juli hvor den lå på 73. og d.28 juli 25. den burde nok være i nul nu? jeg har endnu ikke fået min mens siden Ma.

jeg døjer lidt med spændinger og en slags niven i den ene side af underlive. Der opstår også tit rumlen i forbindelse med det.

har det været en ægløsning der har været på spil.? tror i ?

jeg har dyrket sex med kæresten hver dag skal det siges!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

densmukkeline

slet ingen der kan hjælpe mig lidt her )':?

Anmeld

5. august 2010

oo

jeg ved ikke om du kan regne med det allerede er ÆL du har, hvis dit HCG var 25 den 28. juli. men det kan sagtens gå rigtig stærkt at blive gravid efter en abort, så alt er  for at det lykkedes jer at ramme plet

Anmeld

5. august 2010

Amso

Skal man ikke ned under 10 i prøveresultat, før sygehuset/lægen siger god for at alt er ude af livmoren?? Så vidt jeg forstod, Skulle man have prøvesvar på det var under 10, for at de var sikre, så det ville jeg da gå til lægen med og få taget en ekstra blodprøve.

Min ved næstsidste blodprøve var på 11 og skulle alligevel op en uge efter

Anmeld

5. august 2010

oo

Amso skriver:

Skal man ikke ned under 10 i prøveresultat, før sygehuset/lægen siger god for at alt er ude af livmoren?? Så vidt jeg forstod, Skulle man have prøvesvar på det var under 10, for at de var sikre, så det ville jeg da gå til lægen med og få taget en ekstra blodprøve.

jeg blev også fulgt indtil jeg var under 6, så jo, det tror jeg da! det er i hvert fald den bedste måde at sikre sig at alting går som det skal

Anmeld

5. august 2010

sofie85

Amso skriver:

Jeg fik slet ikke tjekket mit hcg hormon men blev gravid 6 uger efter MA

Anmeld

5. august 2010

densmukkeline

det skal siges efter jeg blev født, og allerede en måned efter blev min mor gravid igen .. så mon ikke det evt. kan være tale om jeg muligvis godt kunne gå hen og være gravid igen?

Anmeld

5. august 2010

densmukkeline

min mor* glemte jeg at skrive

Anmeld

6. august 2010

Amso

Det eneste du kan gør er at vente os se, om du skulle være blevet gravid..

Og er du bleet det skal du gøre din læge opmærsom på det hcg ikke har været HELT nede og runde under de 10, men tæt på.

Og hvis ikke du er gravid, skal du bede om en blodprøve for at tjekke alt er ude fra forrige gang.

Skal siges de siger det sjældent det ikke kommer helt ud af sig selv.

Og jo selvfølgelig er der er mulighed for at du er blevet gravid, og i såfald tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.