Hvor længe bruger man body'er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.562 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Svenne

Som overskriften lyder, vil jeg gerne høre, hvor længe I brugte body'er til de små? Altså op til hvilken størrelse?

Knus Ditte - som sidder og shopper gode tilbud på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

twinboys

Svenne skriver:

Som overskriften lyder, vil jeg gerne høre, hvor længe I brugte body'er til de små? Altså op til hvilken størrelse?

Max til str. 92 da gik vi over til boxershorts og undertrøjer...

eller når barnet er blefri... nemlig ikke så behageligt at sidde på trykknapper...

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

Lullaby

Vi har skiftet nu og Yazmin er en 86'er

Anmeld

5. august 2010

Fru Dinesen

har lige skiftet over til alm undertøj og malle pigen elsker det .... 

hun er en str 86-92 .... så skal vi bare med bleen he he 

Anmeld

5. august 2010

tinasmor

vi er i gang med at gøre hende ble fri. Her om sommeren bruger jeg ikke noget overhoved. Om vinteren er bodyer gode. Når hun er blefri så går vi over til undertrøje og underbukser. Så regner med at 92-98 bliver sidste størrelse vi bruger.

Anmeld

5. august 2010

Svenne

Okay, mange tak for svar. Det lyder jo til, jeg roligt kan shoppe body'er i str. 74 og 80 hvertfald
Bruger I ikke bodyer hver dag? Jeg plejer at bruge en langærmet body og så bare et par bukser udenover. Er det meningen, de skal bruges som undertøj kun, eller hvad gør I?

Anmeld

5. august 2010

HDA2311

Sebastian bruger str. 98 i bodyer og vi har ingen planer om at skifte dem ud med undertøj endnu.

Alt efter vejret så bruger vi kortærmede med en bluse over eller bare en langærmet med bukser til.

Anmeld

5. august 2010

millesofie

Svenne skriver:

ca op til str 92-98 for så bliver de jo ble-fri og så går den ikke længere det er for svært at knappe op mens man styrter afsted mod det nærmeste wc

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.