Utålmodig som en i he*****

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Delilah

Jeg er 33+0 idag og jeg syntes godt nok tiden går såååå langsomt! Jeg bliver jo drevet helt til vanvid af ventetiden. Kan knap nok sidde stille og kigger nærmest på datoen og tæller dage 10 gange om dagen. Jeg er bare mega rastløs og syntes der er så kort tid tilbage men at den korte tid bare er en eeeevighed! ARGH...

Hvad skal man gøre for at komme af med den forfærdelige rastløshed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

M&F&C

Delilah skriver:

Jeg er 33+0 idag og jeg syntes godt nok tiden går såååå langsomt! Jeg bliver jo drevet helt til vanvid af ventetiden. Kan knap nok sidde stille og kigger nærmest på datoen og tæller dage 10 gange om dagen. Jeg er bare mega rastløs og syntes der er så kort tid tilbage men at den korte tid bare er en eeeevighed! ARGH...

Hvad skal man gøre for at komme af med den forfærdelige rastløshed!

Det er kun et godt tegn, det betyder jo at du glææææder dig helt vildt til at se din lille guldklump Hvis i mangler nogle småting at gøre klar, så jeres rede er klar til at modtage baby, kunne du jo give dig i kast med det? Lave lidt mad til fryseren? osv

Anmeld

5. august 2010

bette

lav noget kreativt til børneværelset måske?

Anmeld

5. august 2010

Delilah

Malene&Frederikke skriver:

Det er kun et godt tegn, det betyder jo at du glææææder dig helt vildt til at se din lille guldklump Hvis i mangler nogle småting at gøre klar, så jeres rede er klar til at modtage baby, kunne du jo give dig i kast med det? Lave lidt mad til fryseren? osv

Uha ja jeg mangler ikke rigtigt noget.. Men det med maden var måske en meget god idé for det har jeg slet ikke lavet nogle overvejelser med endnu. Så er spørgsmålet bare hvad man kan lave hehe.

Anmeld

5. august 2010

Delilah

bette skriver:

lav noget kreativt til børneværelset måske?

Det var heller ikke en hel dårlig idé Så må jeg jo finde min kreative side frem. Måske jeg skulle lave en sådan en billedramme med en masse billeder af familiemedlemmer. 

Anmeld

5. august 2010

bette

Delilah skriver:

Det var heller ikke en hel dårlig idé Så må jeg jo finde min kreative side frem. Måske jeg skulle lave en sådan en billedramme med en masse billeder af familiemedlemmer. 

uh det var ikke en dårlig ide er selv 33+4 idag... så kender godt til utålmodigheden.. men når manden begynder på arbejde i næste uge.. håber jeg på godt vejr så jeg kan sidde udenfor og male nogle malerier  

Anmeld

5. august 2010

M&F&C

Delilah skriver:

Uha ja jeg mangler ikke rigtigt noget.. Men det med maden var måske en meget god idé for det har jeg slet ikke lavet nogle overvejelser med endnu. Så er spørgsmålet bare hvad man kan lave hehe.

Du kan hvertfald lave en masse frikadeller og forskellige gryderetter (kødsovs, mørbradgryde osv) så skal man jo bare koge pasta, ris eller kartofler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.