cykle med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

L.J.L

Thalia skriver:

Bobike Maxi er efter min mening den bedste cykelstol på markedet.

http://www.bobike.nl/products/dk/bobike_maxi.htm?fluxmenu=m10____m2

Dels er sikkerheden i orden på den, og dels er den ikke så høj i nakken.

Mange af de billige cykelstole er højere i ryggen, og det betyder at når barnet har cykelhjelm på er de nødt til at sidde med hovedet let foroverbøjet - og det er altså hverken sjovt eller behageligt.

Tusind tak for dit svar Jeg må prøve at undersøge markedet. Måske det bare er det nemmeste at gå ned til en cykelhandler og spørge ad?

Jeg syntes jeg læste et sted at ryggen skulle være høj så barnet kunne slappe af i hovedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

HDA2311

Jeg vil også anbefale bobike - vi købte dem brugt så kunne vi få 2 for det samme som en ny koster

Anmeld

5. august 2010

Thalia

linselouise skriver:

Tusind tak for dit svar Jeg må prøve at undersøge markedet. Måske det bare er det nemmeste at gå ned til en cykelhandler og spørge ad?

Jeg syntes jeg læste et sted at ryggen skulle være høj så barnet kunne slappe af i hovedet?

Det lyder sært i mine ører - der er da ingen der slapper af ved at få hagen tvunget ned til brystet, det får man bare ondt i nakken af...

Barnet skal selvfølgelig støttes ordentligt i ryggen af stolen, men ellers er reglen vist bare at de skal være stærke nok i ryggen og nakken til at kunne holde hovedet selv, også når man kører med dem.

Anmeld

5. august 2010

L.J.L

HDA2311 skriver:

Jeg vil også anbefale bobike - vi købte dem brugt så kunne vi få 2 for det samme som en ny koster

Super! Er det en stol til bagagebæret ?

Vi regner også med at købe brugt, vi har købt stort set alt til lillemanden brugt, og sparet jeg ved ikke hvor mange kroner!

Anmeld

7. august 2010

HDA2311

linselouise skriver:

Super! Er det en stol til bagagebæret ?

Vi regner også med at købe brugt, vi har købt stort set alt til lillemanden brugt, og sparet jeg ved ikke hvor mange kroner!

Ja den er til bag på cyklen - den sidder ikke fast på bagagebæret men på cyklens stel - mener den hedder Bobike Maxi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.