Aflastningsfamilie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Anonym trådstarter

Er der mon nogen herinde som er det? Eller som ved hvordan man bliver det, og hvordan det fungerer?? Er der nogle krav?? Et sted man kan kontakte?

Vi overvejer måske at blive det.... så er nysgerrig i at høre om der er andre der er det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Rsa

Hej...

Vi er ikke aflastningsfamilie, men ved, at du skal gå igennem din kommune for at kunne blive erklæret 'egnet'.

Der er nogle krav til jer, så som at I ikke må have små børn under x antal år mm. Dem burde du kunne se på din kommunes hjemmeside.

Pøj pøj

Anmeld

5. august 2010

Rsa

Hej...

Vi er ikke aflastningsfamilie, men ved, at du skal gå igennem din kommune for at kunne blive erklæret 'egnet'.

Der er nogle krav til jer, så som at I ikke må have små børn under x antal år mm. Dem burde du kunne se på din kommunes hjemmeside.

Pøj pøj

Anmeld

5. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi har overvejet det meget, men besluttede vi ikke havde tiden til det så længe vi selv har helt små børn...

Du skal kontakte din kommune og tale med dem om det! De kan informere dig om alle krav osv

Og så vil jeg bare sige til dig at jeg synes det er en rigtig god idé! Der er behov for flere aflastningsfamilier

Pøj pøj med det

Knus Caroline

Anmeld

5. august 2010

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Hej...

Pøj pøj

Okay, vi har ingen børn, så det burde vel ikke være et problem?

Må prøve at kigge på deres hjemmeside så

Anmeld

5. august 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

vi har overvejet det meget, men besluttede vi ikke havde tiden til det så længe vi selv har helt små børn...

Du skal kontakte din kommune og tale med dem om det! De kan informere dig om alle krav osv

Og så vil jeg bare sige til dig at jeg synes det er en rigtig god idé! Der er behov for flere aflastningsfamilier

Pøj pøj med det

Knus Caroline

Lige præcis. Og tænker netop at det måske er nu hvor vi ikke har børn, at vi skal gøre det, i stedet for om nogle år hvor vi har nok i vores egne børn. er selv opvokset med at vi havde to aflastningsbørn hos os en årrække, sådan i weekender og ferier og sådan noget (deres forældre var narkomaner). Og der må da være nogle børn derude som trænger til mere end hvad de kan få hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.