peter plys kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.833 visninger
41 svar
0 synes godt om
5. august 2010

birgitte

så havde den lille Joakim 1 års føsda og det skulle selvfølgelig fejres m peter plys kage!

ideen  er fra den kære Anasmor´s plys kage... hun er jo som altid  kilde til god inspiration

det er chokoladekage med hindbærmousse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

eirene

Nåååh hvor er den nuser...

Anmeld

5. august 2010

birgitte

birgitte skriver:

så havde den lille Joakim 1 års føsda og det skulle selvfølgelig fejres m peter plys kage!

ideen  er fra den kære Anasmor´s plys kage... hun er jo som altid  kilde til god inspiration

det er chokoladekage med hindbærmousse

tak!

Anmeld

5. august 2010

Svane83

Hold op hvor er den fin og der er godt nok mange fine detaljer. Er det ikke svært at lave de figurer? tigerdyret ser godt nok svært ud, den er bare så fin

Anmeld

5. august 2010

Lullaby

Ja jeg fatter altså slet ikke, at I kan lave sådan nogle fine figurer. Jeg kan slet ikke arbejde med fondanten

Anmeld

5. august 2010

Mira0911

Hvor er den flot og sød...

Anmeld

5. august 2010

Pige2009

Flooot

Anmeld

5. august 2010

birgitte

Svane83 skriver:

Hold op hvor er den fin og der er godt nok mange fine detaljer. Er det ikke svært at lave de figurer? tigerdyret ser godt nok svært ud, den er bare så fin

tak skal du ha og jo det er svært og det tog mig super lang tid at få tigerdyrs hoved til at blive som jeg ville ha det. det kræver meget tålmodighed at sidde og nørkle med det indtil det er helt rigtigt!

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Nam nam den smagte vel godt... Og stort tillykke med guldklumpen

Anmeld

5. august 2010

birgitte

Lullaby skriver:

Ja jeg fatter altså slet ikke, at I kan lave sådan nogle fine figurer. Jeg kan slet ikke arbejde med fondanten

hvis det er til så store figurer her bruger jeg så osse tylose i fondanten (wilton´s) som gøre at det stivner hurtigere og så klasker det heller ikke sammen når man lige har fået lavet noget man er tilfreds med. måske kunne det hjælpe dig?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.