Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Søde!
Håber at inseminationen gik rigtig godt, og at der er 2 streger til dig om 14 dages tid!
Kram Maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg tror vi er mange med krydsede fingre
Og forresten, putte, så drømte jeg i nat at det blev enæggede tvillinger hæhæ Så måske var vores tvillinge snak ikke helt i skoven alligevel!?
Nu skal vi snart have is...
møs
Caroline86 skriver: jeg tror vi er mange med krydsede fingre Og forresten, putte, så drømte jeg i nat at det blev enæggede tvillinger hæhæ Så måske var vores tvillinge snak ikke helt i skoven alligevel!? Nu skal vi snart have is... møs
Tvillinger.. Åhh Gud!
Hvor skal I ha' is henne?
Maria. skriver: Tvillinger.. Åhh Gud! Hvor skal I ha' is henne?
Jeps... 2 stk
Vi skal spise is i Frederiksberg Centret (Ben&Jerrys)
Caroline86 skriver: Jeps... 2 stk Vi skal spise is i Frederiksberg Centret (Ben&Jerrys)
Åhh Gud.. Det er SÅ lækkert! Og dyrt.. Men MUMS!
Maria. skriver: Åhh Gud.. Det er SÅ lækkert! Og dyrt.. Men MUMS!
ja.. synes også det er strengt det er så dyrt Men det er jo nok lige præcis fordi de har fattet at vi ææææælsker deres is
Håber du står med det bedste resultat om 14 dage, søde!!
KNUS
Held og lykke!!
SNYYYYD
Caroline86 skriver: ja.. synes også det er strengt det er så dyrt Men det er jo nok lige præcis fordi de har fattet at vi ææææælsker deres is
Haha.. Ja sikkert.. De har det vidst på tilbud i Super Best i denne uge.. Og I New York får du smidt en spand i hovedet for en 20'er..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128