Hvor købte i de små ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.058 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Trolde_mor

Kæresten og jeg skal ind til byen nu her og købe de små ting, termometer, tættekam, neglesaks, børste, babypudder osv.

Men hvor får man det til en overkommelig pris? For syntes da godt nok hurtig det kan løbe op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

SHERO

Jeg holdte bare lidt øje i supermarkederne, og fik det meste på tilbud. I føtex har de flere gange 25% på alle deres babysager, så der har jeg købt Elias' :-)

Anmeld

5. august 2010

B&J

Trolde_mor skriver:

Kæresten og jeg skal ind til byen nu her og købe de små ting, termometer, tættekam, neglesaks, børste, babypudder osv.

Men hvor får man det til en overkommelig pris? For syntes da godt nok hurtig det kan løbe op

Tætte kam på apoteket så dyre er de nemlig ikke køb en sort så kan man nemmer se hvis den lille har arp osv... og ellers neglesaks osv kæbte jeg i føtex super godt og billigt

Anmeld

5. august 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

Tætte kam på apoteket så dyre er de nemlig ikke køb en sort så kan man nemmer se hvis den lille har arp osv... og ellers neglesaks osv kæbte jeg i føtex super godt og billigt

Tak for tippet

Øv vi har ingen føtex i byen Hm..

Anmeld

5. august 2010

sarahb

uha jeg fik det hele af min veninde der havde lavet en kurv, men tror også hun havde købt det i bilka, babycare mener jeg mærket er.
Og det holder da endnu Købte dog selv et numse termometer på apoteket sådan et flexibelt et..

Anmeld

5. august 2010

Trolde_mor

Tullen85 skriver:

Jeg holdte bare lidt øje i supermarkederne, og fik det meste på tilbud. I føtex har de flere gange 25% på alle deres babysager, så der har jeg købt Elias' :-)

Øv øv.. vi har ingen føtex her

Anmeld

5. august 2010

B&J

Trolde_mor skriver:

Tak for tippet

Øv vi har ingen føtex i byen Hm..

jamen så er der sikkert en brusen A/Z superspar de har også nogle gode baby ting de butikker

Anmeld

5. august 2010

oo

jeg har købt tættekam i matas. æh og resten har vi ikke lige investeret i endnu. mest fordi de havde de mest spøjse termometre i matas, så min hjerne klappede lidt sammen da jeg stod derinde og skulle vælge

Anmeld

5. august 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

jamen så er der sikkert en brusen A/Z superspar de har også nogle gode baby ting de butikker

Vi har kigget i daglibrugsen, der koster det ca. 60 kr. bare for en tættekam..

Og de havde kun tingene seperat.. Så kan det bedre betale sig at købe i babysam tror jeg?

Anmeld

5. august 2010

Trolde_mor

Tjuhl skriver:

jeg har købt tættekam i matas. æh og resten har vi ikke lige investeret i endnu. mest fordi de havde de mest spøjse termometre i matas, så min hjerne klappede lidt sammen da jeg stod derinde og skulle vælge

Okay hehe.. Hm.. så matas er det sidste sted vi kigger så jeg ikke bliver helt rundforvirret hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.