Oven på den dag tirsdag, havde jeg virkelig brug for at gøre alt muligt godt for mig selv og min familie. Jeg besluttede derfor at gennemføre mit fotoshoot, tage en veninde med som backup, sove hos min far, så jeg ikke var alene om natten og jeg havde lidt støtte der.
Det endte med at være en god dag. Jeg kan godt mærke at jeg stadig har det sådan, at jeg føler jeg skal være igang, for at tænke på de gode ting og ikke falde ned i sorgen.
MEN altså - hvor heldig kan man være, at man skal mødes med Idun og Vivi for at se Shrek på fisketorvet, så møder jeg fanmer Dorthe og Runa. Jeg har bare savnet min moster og min kusine, men vi har ikke rigtig haft tid til at ses. Og selvom at min søde lille Runa kusine, var sur og træt, så pev hun slet ikke, da jeg hapsede hende og fik lidt baby-love 
Det var rart og var med til at gøre det til en rigtig dejlig dag, trods alt. Og hvad søren var oddsne for at jeg lige skulle rende på dem, midt i københavn, når jeg er derinde så sjældent???... Helt vildt underligt. Må være skæbnen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld