Hvor heldig kan man være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Oven på den dag tirsdag, havde jeg virkelig brug for at gøre alt muligt godt for mig selv og min familie. Jeg besluttede derfor at gennemføre mit fotoshoot, tage en veninde med som backup, sove hos min far, så jeg ikke var alene om natten og jeg havde lidt støtte der.

Det endte med at være en god dag. Jeg kan godt mærke at jeg stadig har det sådan, at jeg føler jeg skal være igang, for at tænke på de gode ting og ikke falde ned i sorgen.

MEN altså - hvor heldig kan man være, at man skal mødes med Idun og Vivi for at se Shrek på fisketorvet, så møder jeg fanmer Dorthe og Runa. Jeg har bare savnet min moster og min kusine, men vi har ikke rigtig haft tid til at ses. Og selvom at min søde lille Runa kusine, var sur og træt, så pev hun slet ikke, da jeg hapsede hende og fik lidt baby-love

Det var rart og var med til at gøre det til en rigtig dejlig dag, trods alt. Og hvad søren var oddsne for at jeg lige skulle rende på dem, midt i københavn, når jeg er derinde så sjældent???... Helt vildt underligt. Må være skæbnen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

eirene

Nååh, hvor dejligt. Skønt at se dig smile!

Anmeld

5. august 2010

B&J

åhh hvor ser i søde ud dejlig med en krammer...

Anmeld

5. august 2010

NinaNymannMadsen

hvor sødt. og ja hvad er oddsene. det var da sjovt nok du så skulle møde dem der inde.

man kan godt se du elsker din kusine hiih, hun er sku også bare sød.

Anmeld

5. august 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Oven på den dag tirsdag, havde jeg virkelig brug for at gøre alt muligt godt for mig selv og min familie. Jeg besluttede derfor at gennemføre mit fotoshoot, tage en veninde med som backup, sove hos min far, så jeg ikke var alene om natten og jeg havde lidt støtte der.

Det endte med at være en god dag. Jeg kan godt mærke at jeg stadig har det sådan, at jeg føler jeg skal være igang, for at tænke på de gode ting og ikke falde ned i sorgen.

MEN altså - hvor heldig kan man være, at man skal mødes med Idun og Vivi for at se Shrek på fisketorvet, så møder jeg fanmer Dorthe og Runa. Jeg har bare savnet min moster og min kusine, men vi har ikke rigtig haft tid til at ses. Og selvom at min søde lille Runa kusine, var sur og træt, så pev hun slet ikke, da jeg hapsede hende og fik lidt baby-love

Det var rart og var med til at gøre det til en rigtig dejlig dag, trods alt. Og hvad søren var oddsne for at jeg lige skulle rende på dem, midt i københavn, når jeg er derinde så sjældent???... Helt vildt underligt. Må være skæbnen.

NEEEJJJJ der er jo mit barn OG min niece i skøn forening

Ja det var SÅÅÅ skønt at se jer derinde...må være skæbnen

Kys moster

Anmeld

5. august 2010

Maria.

Hvor er i SKØNNE! Intet mindre!

Anmeld

5. august 2010

Becks

2 smukke piger!!!

Anmeld

5. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mmm... Jeg ved godt at jeg har let til tårer de her dage, men jeg sidder lige og få lidt småtuder på, over jeres svar... mmm... tak.

Anmeld

5. august 2010

businesstigger

Hvor dejligt sådan at løbe ind i hinanden sådan helt tilfældigt. I sær oven på det knap så sjove sammenstød med din mor. Kan godt forstå at det måtte foreviges på billeder

Anmeld

5. august 2010

Sakris

Åhh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.