Sultestrejke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. august 2010

L-Mortil3

Har i også oplevet det?

Jeg troede faktisk Liam var ved at snuppe et tigerspring i disse dage, men kan se det først er ved 36-37 uger, og han er jo så 34 uger nu, så det er det nok ikke rigtig...

Nå men vi er inde i en periode nu, hvor han intet mad vil have, hverken hvis han bliver madet eller spiser selv, han har ellers i et stykke tid kun fået flaske sen aften+nat, sommetider tidlig morgen (4-5 stykker) men i disse dage vil han ikke have andet, han vil ligge i sin barnevogn og holde i hånd mens han spiser, sådan har det været nogle dage nu, han er utrolig morsyg, og klynger sig til mit ben dagen igennem...

Har i andre også oplevet det? Og er det noget der går over af sig selv igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Line&Liam skriver:

Har i også oplevet det?

Jeg troede faktisk Liam var ved at snuppe et tigerspring i disse dage, men kan se det først er ved 36-37 uger, og han er jo så 34 uger nu, så det er det nok ikke rigtig...

Nå men vi er inde i en periode nu, hvor han intet mad vil have, hverken hvis han bliver madet eller spiser selv, han har ellers i et stykke tid kun fået flaske sen aften+nat, sommetider tidlig morgen (4-5 stykker) men i disse dage vil han ikke have andet, han vil ligge i sin barnevogn og holde i hånd mens han spiser, sådan har det været nogle dage nu, han er utrolig morsyg, og klynger sig til mit ben dagen igennem...

Har i andre også oplevet det? Og er det noget der går over af sig selv igen?

Når jeg kigger i 'vidunderlige uger' 10 skridt i dit barns mentale udvikling og kigger i oversigt over de 10 tigerspring.

Vil der omkring uge 33 starte en stormfuld periode. Og fra midt uge 33 vil barn være mere omklamrende osv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2010

L-Mortil3

Mor til Frederic skriver:

Når jeg kigger i 'vidunderlige uger' 10 skridt i dit barns mentale udvikling og kigger i oversigt over de 10 tigerspring.

Vil der omkring uge 33 starte en stormfuld periode. Og fra midt uge 33 vil barn være mere omklamrende osv.

Ah det kunne måske forklare det, hvad er det for en bog? Den kunne da være rigtig rar at have, kan man få den i boghandleren?

Anmeld

5. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Line&Liam skriver:

Ah det kunne måske forklare det, hvad er det for en bog? Den kunne da være rigtig rar at have, kan man få den i boghandleren?

Den kan købes både på nettet og i de forskellige boghandler.

Vi har været mega glade for vores. Den giver råd og svar til de forskellige spring - optakt og små historier fra forældre der har mærket springene... Lærer at det helt er ok og blot et led i at de nu er ved at lære noget nyt osv.

http://www.vidunderligeuger.dk/

Man kan i bogen selv krydse af hvordan/ hvorlangt han er i udvikling. Om man oplever de forskellige ting ang det at have og være i de omklamrende perioder. Sætte billeder i mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.