gør ondt, nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Lillefe

Hej med jer!

I går aftes begyndte det at gøre vildt ondt nærmest i æggestokken så det træk om i lænden, gik dog i seng og tænkte det nok ville gå over. var stadig lidt øhm her til morgen så ringede for en sikkerheds skyld til fødegangen men hun mente ikke det var noget, dog syntes jeg det gør ondt igen. Det er mest når jeg går. Jeg har ikke haft noget som helst da jeg havde Nadia så bliver jo lidt bekymret.. er der nogen af jer som har det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Ann.

Hvor langt er du henne?

Jeg tænker umiddelbart ligament smerter.

Anmeld

5. august 2010

Lillefe

TrineLærke skriver:

Hvor langt er du henne?

Jeg er i 29 uge.. har bare slet ikke haft nogen problemer da jeg ventede min datter så det er helt "nyt" for mig så tænkte jeg at jeg ville høre andre om de havde prøvet det..

Anmeld

5. august 2010

MarieMor

TrineLærke skriver:

Hvor langt er du henne?

hmm ja ,, enten det eller noget begyndene bækkenløsning måske ??

Anmeld

5. august 2010

Ann.

Perl skriver:

Jeg er i 29 uge.. har bare slet ikke haft nogen problemer da jeg ventede min datter så det er helt "nyt" for mig så tænkte jeg at jeg ville høre andre om de havde prøvet det..

Ligament smerter er meget normalt - det er ledbåndene der strækker sig i takt med at maven og baby vokser

Anmeld

5. august 2010

Lillefe

MarieMor skriver:

hmm ja ,, enten det eller noget begyndene bækkenløsning måske ??

har du haft det ? det er ligesom om det er højre side... og så går om i ryggen agtigt..

Anmeld

5. august 2010

Lillefe

ikke nogen andre?

Anmeld

5. august 2010

MarieMor

Perl skriver:

har du haft det ? det er ligesom om det er højre side... og så går om i ryggen agtigt..

jeg har bækkenløsning .. og det sidder helt nede i det stykke mellem mave og lår , skambenet og så også i lænden .. og det er nemlig også mest når jeg går eller skal vende mig i sengen ...

du kan blive undersøgt ved lægen for bækkenløsning og så få nogle gode råd til hvad man kan gøre -hvis det altså er dét ..

ellers kan det også være ligamentsmerter , de sidder nemlig også i det stykke  mellem mave og lår ,,

Anmeld

5. august 2010

Lillefe

MarieMor skriver:

jeg har bækkenløsning .. og det sidder helt nede i det stykke mellem mave og lår , skambenet og så også i lænden .. og det er nemlig også mest når jeg går eller skal vende mig i sengen ...

du kan blive undersøgt ved lægen for bækkenløsning og så få nogle gode råd til hvad man kan gøre -hvis det altså er dét ..

ellers kan det også være ligamentsmerter , de sidder nemlig også i det stykke  mellem mave og lår ,,

hmm.. lyder ikke så godt..  hvornår fik du dit? kan være jeg skal ringe til lægen så..

Anmeld

5. august 2010

MarieMor

Perl skriver:

hmm.. lyder ikke så godt..  hvornår fik du dit? kan være jeg skal ringe til lægen så..

jamen det er nok ved at være 4-5 uger siden ..

men har snakket med lægen og det er helt normalt på det her tidspunkt i graviditeten fordi bækkenet skal være blødt til når den lille skal den vej ud   så det er faktisk noget hormonelt der gør det ..

og så er jeg forresten 40+4 nu 

men tror det ville være en god idé at snakke med lægen hvis det fortsætter ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.