Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der lidt nye billeder herfra, og endelig lidt overskud til nettet efter et par dage med knap så meget gråd fra Alberte, og en dreng som for en gangs skyld helt rask -eller så rask som man nu bliver som immundefekt Elias bliver snart 2 år (24/8) hvor bliver tiden dog af Og min lille bitte baby pige er 3 mdr.(i morgen) og slet ikke så lille endda! 6910 g og 65 cm og ruller både fra mave til ryg og ryg til mave, så stor og dygtig hun bliver!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke nogle lækre unger du har! De er super kære!
Henri84 skriver: Så er der lidt nye billeder herfra, og endelig lidt overskud til nettet efter et par dage med knap så meget gråd fra Alberte, og en dreng som for en gangs skyld helt rask -eller så rask som man nu bliver som immundefekt Elias bliver snart 2 år (24/8) hvor bliver tiden dog af Og min lille bitte baby pige er 3 mdr.(i morgen) og slet ikke så lille endda! 6910 g og 65 cm og ruller både fra mave til ryg og ryg til mave, så stor og dygtig hun bliver!
Hvor er de søde
Sikke nogle glade og smukke ansigter!
Skønne skønne børn! Så sødt der hvor Elias kysser Alberte det er jo lige før jeg skal overveje om Celina alligevel skal være storesøster en dag
Hvor er de bare skønne!
Hilsen Tina - med Liva (som også har fødselsdag 24/8 )
Super herlige billeder...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128