Så blev vi endelig gift! Efter en lang uge i Randers med forberedelser og stress, løb det hele af stablen lørdag d. 31. juli. Og hvilken fantastisk dag!
Jeg blev ført op af kirkegulvet af min far (som bare var så stolt kunne man se), og ved alteret ventede min dejlige Jeppe
Det hele forløb planmæssigt, udover at salme nr 2 kunne INGEN synge med på, udover præsten som ikke sang helt rent
Det var så fedt at se alle de folk der var mødt op for at fejre vores bryllup. Vi blev ca. 100 mand, så der var nok at se til
Vielsen var i Helstrup kirke ved Randers og festen blev afholdt ved en spejderhytte nær Mammen. Der var så mange gode taler, maden var god og alt forløb planmæssigt. Der var bare så meget kærlighed i det festtelt! Alle var glade, der blev leet, smilt og skålet, og der var intet jeg ville gøre om!
Vi fik bryllupskage ved 23-tiden og lidt i tolv blev der danset brudevals. Vi havde ikke øvet og det var totalt ude af takt og ikke specielt fint danset, men det var meget sjovt
Og Jeppe fik klippet i sokkerne bagefter 
Jeg havde desværre haft ondt i maven (var i 28. uge) hele aftenen pga. at jeg havde været på hele dagen og gået rundt og været spændt, så vi endte med at smutte ca. kl. halv et. Det var også fint, der var jo en bryllupsnat der skulle ses til 

Vi har ikke andet end lutter gode og rare minder at tænke tilbage på, så det var helt perfekt! Kunne ikke ønske mig det anderledes og har fået verdens dejligste mand ud af det 

I får lige nogle billeder med, men de kom i lidt rodet rækkefølge.. Håber i kan bære over med det og nyde dem 
Tine..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld