Bryllupsberetning + billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. august 2010

fit_fys

Så blev vi endelig gift! Efter en lang uge i Randers med forberedelser og stress, løb det hele af stablen lørdag d. 31. juli. Og hvilken fantastisk dag!

Jeg blev ført op af kirkegulvet af min far (som bare var så stolt kunne man se), og ved alteret ventede min dejlige Jeppe  Det hele forløb planmæssigt, udover at salme nr 2 kunne INGEN synge med på, udover præsten som ikke sang helt rent  Det var så fedt at se alle de folk der var mødt op for at fejre vores bryllup. Vi blev ca. 100 mand, så der var nok at se til Vielsen var i Helstrup kirke ved Randers og festen blev afholdt ved en spejderhytte nær Mammen. Der var så mange gode taler, maden var god og alt forløb planmæssigt. Der var bare så meget kærlighed i det festtelt! Alle var glade, der blev leet, smilt og skålet, og der var intet jeg ville gøre om!

Vi fik bryllupskage ved 23-tiden og lidt i tolv blev der danset brudevals. Vi havde ikke øvet og det var totalt ude af takt og ikke specielt fint danset, men det var meget sjovt  Og Jeppe fik klippet i sokkerne bagefter

Jeg havde desværre haft ondt i maven (var i 28. uge) hele aftenen pga. at jeg havde været på hele dagen og gået rundt og været spændt, så vi endte med at smutte ca. kl. halv et. Det var også fint, der var jo en bryllupsnat der skulle ses til

Vi har ikke andet end lutter gode og rare minder at tænke tilbage på, så det var helt perfekt! Kunne ikke ønske mig det anderledes og har fået verdens dejligste mand ud af det

I får lige nogle billeder med, men de kom i lidt rodet rækkefølge.. Håber i kan bære over med det og nyde dem

Tine..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Maria.

Hvor er I et flot par! Tillykke med dagen!

Anmeld

4. august 2010

Mira0911

Et stort tillykke... Skønne billeder... :)

Anmeld

4. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Whow hvor ser du bare smuk ud. Ser også ud til, at i havde en fantastisk dag - og lyder også sådan på det du skriver.

Kæmpe tillykke med det

Anmeld

4. august 2010

ekzunz

Stort tillykke med brylluppet. Du ser fantastisk ud - kjolen er helt suveræn

Anmeld

4. august 2010

fit_fys

Tak

Jeg troede faktisk ikke rigtig på at man blev nyforelsket efter man blev gift, man kendte jo hinanden i forvejen... Men det kan man altså!

Anmeld

4. august 2010

AnneBJ

Stort tillykke - jeg elsker din kjole, hvor er den - og du! - flot!

Anmeld

4. august 2010

Tina2

Tillykke med det, hvor er du bare smuk brud:-)

Anmeld

5. august 2010

bøgelund

Tillykke (: Lyder til i har haft en rigtig dejlig dag..

Jeg er helt vild med dit hår.. Det sidder virkelig flot..  

Anmeld

5. august 2010

Chamomile

Stort tillykke, du er en smuk brud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.