Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hvordan opbevare i bananer?!
Om jeg kommer dem i køleskabet eller lade dem ligge i frugtskålen, ja så bliver de enormt hurtige brune og grimme....
Hvad er miraklet - Hvis det findes?
Hvordan opbevare du bananer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores når ikke at blive brune før de er spist.. Vi køber næsmest bananer hver 2.-3. dag..
Maria. skriver: Vores når ikke at blive brune før de er spist.. Vi køber næsmest bananer hver 2.-3. dag..
Vi er så ikke så hurtige til at spise dem... Det er nok det der gør at de bliver brune...
Som regel dagen efter de er købt, er de allerede grimme at se på...
MoarJ skriver: Vi er så ikke så hurtige til at spise dem... Det er nok det der gør at de bliver brune... Som regel dagen efter de er købt, er de allerede grimme at se på...
Det er vigtigt at du ikke opbevarer dem sammen med andet frugt, da det påvirker deres modning
i køleskabet mine bliver ike brune pga der er kold og ingen sollys så modner ikke så hurtig
MoarJ skriver: Ja hvordan opbevare i bananer?! Om jeg kommer dem i køleskabet eller lade dem ligge i frugtskålen, ja så bliver de enormt hurtige brune og grimme.... Hvad er miraklet - Hvis det findes? Hvordan opbevare du bananer?
min mor har fortalt mig, at man skal pakke hver enkelt banan ind i alu-folie og så i køleskabet, men det vil jeg ikke - det er ikke særlig miljøvenligt og alt for BØVLET!
vores blir også hurtigt grimme, så det er med at få dem spist!!
heise
Vi har vores liggende i køleskabet - det er min erfaring at de bliver mindst brune der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128