Hvordan opbevare i Bananer?!?! Uden de bliver brune...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.933 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Mira0911

Ja hvordan opbevare i bananer?!

Om jeg kommer dem i køleskabet eller lade dem ligge i frugtskålen, ja så bliver de enormt hurtige brune og grimme....

Hvad er miraklet - Hvis det findes?

Hvordan opbevare du bananer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Maria.

Vores når ikke at blive brune før de er spist.. Vi køber næsmest bananer hver 2.-3. dag..

Anmeld

4. august 2010

Mira0911

Maria. skriver:

Vores når ikke at blive brune før de er spist.. Vi køber næsmest bananer hver 2.-3. dag..

Vi er så ikke så hurtige til at spise dem... Det er nok det der gør at de bliver brune...

Som regel dagen efter de er købt, er de allerede grimme at se på...

Anmeld

4. august 2010

Snefnug1984

MoarJ skriver:

Vi er så ikke så hurtige til at spise dem... Det er nok det der gør at de bliver brune...

Som regel dagen efter de er købt, er de allerede grimme at se på...

Det er vigtigt at du ikke opbevarer dem sammen med andet frugt, da det påvirker deres modning

Anmeld

4. august 2010

A.

i køleskabet mine bliver ike brune pga der er kold og ingen sollys så modner ikke så hurtig

Anmeld

4. august 2010

mor_sabina

Man må helst ikke have den i køleskabet det bliver de grimme af, og så har æbler vist især en tendens til at modne dem hurtigere. Så prøv at opbevar dem i en skål for sig

(er i øvrigt ved at bage banankage)

Anmeld

4. august 2010

SiLiMiMa

MoarJ skriver:

Ja hvordan opbevare i bananer?!

Om jeg kommer dem i køleskabet eller lade dem ligge i frugtskålen, ja så bliver de enormt hurtige brune og grimme....

Hvad er miraklet - Hvis det findes?

Hvordan opbevare du bananer?

min mor har fortalt mig, at man skal pakke hver enkelt banan ind i alu-folie og så i køleskabet, men det vil jeg ikke - det er ikke særlig miljøvenligt og alt for BØVLET!

vores blir også hurtigt grimme, så det er med at få dem spist!!

heise

Anmeld

4. august 2010

LRJ

Jeg propper dem i køleskabet direkte, og der kan de holde sig gode selv efter jeg har taget lidt af den til julie - men de holder omkring 1 uge sig pæne indeni hvis de ikk er åbnet og omkring 3-4 dage åbnet

Anmeld

4. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har vores liggende i køleskabet - det er min erfaring at de bliver mindst brune der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.