Hvad gør i for opmundring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Mutti2

Hvad gør i når der skal opmundring til??

Jeg er lige nu helt nede i kulkælderen. Det er ikke bare pga fyren. Men der er flere ting der spiller ind. Jeg har ikke rigtigt kunne spise i dag, og har voldsom kvalme. Jeg ligger bare og stirrer ud i den blå luft.

Jeg ved ikke hvor længe jeg kan tage mere modgang. Jeg ved at jeg ikke fortjener det. Jeg synes det er svært.

Jeg har været meget mut i dag, og har desværre ladet det gå lidt ud over lillepigen (kort lunte), og hun har, desværre, set mig græde flere gange i dag.

Trænger til en aften på sofaen hvor jeg får det hele grædt ud, og så en smule forkælelse så jeg igen i morgen kan klare mig igennem en ny dag, og hive lidt mere energi frem til prinsessen.

Så giv mig nogle ideer, og fortæl hvad i gør!?

Knus en trist Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

AnneBJ

Årh hvor træls for dig - hvad med noget glad musik med gang i?

Anmeld

4. august 2010

Riksen

Det er jeg ked af at høre! Er der ikke nogen, der kan komme og give dig et kram og en skulder at græde ud ved? En veninde, ven, et familiemedlem?

Når jeg er nede, prøver jeg at fokusere på de positive ting i mit liv og gøre gode ting for mig - det kan selvfølgelig være rigtig svært, når man er nede. Lej en rigtig god film, tegn, mal, skriv om dine følelser, gå en tur, kom ud af huset og se noget andet. Hm... jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, og det er selvfølgelig ikke let at gøre det helt store, hvis ens humør ikke egner sig til andet end at ligge på sofaen.

Du får i hvert fald et stort kram af mig

Anmeld

4. august 2010

Riksen

Det kan også hjælpe, hvis du virkelig får sat ord på hvorfor du er trist.

Anmeld

4. august 2010

line melias mor

åhhh altså du får lige en kæmpe  og så skal du vide at du ikke er den eneste med kort lunte der har ladet det gå ud over sin datter. det er sket et par gange for meget her og hvor har jeg dog bare dårlig samvittighed det betyder bare så meget for de små og for os selv at vi har det godt og det har vi desværre ikke altid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.