Fik en mini flyvetur i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Barbamama

Til morges skulle jeg åbne i fritteren og da jeg stiger på bussen og skal vise mit buskort/scanne det vil maskinen ikke sige bip så jeg står og prøver lidt længe. Buschaufføren vil så dreje ud på vejen mens jeg står der og når ikke så langt for han har ikke set sig for og der kommer en bil så han klodser bremserne. Og når en bus bremser så BREMSER den! Så jeg fløj op i forruden og slog min hånd og min arm. For fanden det gjorde ondt!!! Jeg bandede helt vildt og chaufføren bad mig sætte mig om. Der var ingen der spurgte om jeg var ok og jeg skulle virkelig beherske mig for ikke at tude. Da jeg så kommer på arbejde fortæller jeg min kollega hvad der er sket og så siger hun "Ej Michella!!!" og så giver hun mig et kram og så HYLEDE jeg bare helt vildt fordi jeg var blevet skide forskrækket men slet ikke havde nået at reagere på det. Senere tog jeg lige forbi skadestuen for det blev ved med at gøre ondt, men der var heldigvis ikke sket noget (andet end slaget) så.... Jeg må se om jeg kan få en bedre bustur i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

JustAnotherName

urgghhh!! Skide buschauffører ....nogle af dem.

Da jeg boede i Århus og dagligt tog by-busserne, da oplevede jeg også lidt af hvert. Både med døre der klappede uhensigtsmæssigt i, folk der ikke blev taget med (en form for magtsyge NOGLE buschauffører kan få), og nogle voldsomme opbremsninger - både begrundede og ubegrundede.

Jeg har set en mand ryge ned bagest i bussen og lande på trapperne, hvor man stiger ind og ud. Han blødte ....ingen reagerede lige først. Så råbte jeg højt, og til sidst tog nogle sig af ham.
Og jeg har oplevet at døren klappede i og en mor panisk skreg, uden bussen stoppede igen. Hendes barn var ved at blive smækket i klemme af dørene, og kom ikke med ind i bussen. Og så kørte han, så moren råbte mens barnet stod alene tilbage på vejen, og chaufføren hørte ikke efter, og kørte videre.

Fåååårg manner, hvis dét havde været én selv i samme situation (hende her var udlænding! ......aner ikke om det havde indvirkning også?!?)     

Godt der ikke skete mere alvorligt med dig, end slaget og forskrækkelsen.
Det må også være alt rigeligt! De burde fandme få ballade med deres overordnede!! ...som den mindste konsekvens!

Måske du kunne skrive bussens nummer (de har et nummer alle sammen) og tidspunkt for det ned, for så ved de jo, hvilken chaffør der havde vagt på det tidspunkt.
Hvis det sker igen, så skal du da klage!!
.....Og kræve en måneds gratis buskort eller lignende i erstatning

Anmeld

4. august 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

urgghhh!! Skide buschauffører ....nogle af dem.

Da jeg boede i Århus og dagligt tog by-busserne, da oplevede jeg også lidt af hvert. Både med døre der klappede uhensigtsmæssigt i, folk der ikke blev taget med (en form for magtsyge NOGLE buschauffører kan få), og nogle voldsomme opbremsninger - både begrundede og ubegrundede.

Jeg har set en mand ryge ned bagest i bussen og lande på trapperne, hvor man stiger ind og ud. Han blødte ....ingen reagerede lige først. Så råbte jeg højt, og til sidst tog nogle sig af ham.
Og jeg har oplevet at døren klappede i og en mor panisk skreg, uden bussen stoppede igen. Hendes barn var ved at blive smækket i klemme af dørene, og kom ikke med ind i bussen. Og så kørte han, så moren råbte mens barnet stod alene tilbage på vejen, og chaufføren hørte ikke efter, og kørte videre.

Fåååårg manner, hvis dét havde været én selv i samme situation (hende her var udlænding! ......aner ikke om det havde indvirkning også?!?)     

Godt der ikke skete mere alvorligt med dig, end slaget og forskrækkelsen.
Det må også være alt rigeligt! De burde fandme få ballade med deres overordnede!! ...som den mindste konsekvens!

Måske du kunne skrive bussens nummer (de har et nummer alle sammen) og tidspunkt for det ned, for så ved de jo, hvilken chaffør der havde vagt på det tidspunkt.
Hvis det sker igen, så skal du da klage!!
.....Og kræve en måneds gratis buskort eller lignende i erstatning

Puha nogle uhyggelige historier du kan. Ja jeg tjekkede faktisk bussens nummer men det værste er at lige så snart jeg kom på arbejde havde jeg glemt det.  Ja ja der skete heldigvis ikke noget, men altså hvad fanden er der med folk og deres angst for at tale med andre. Jeg spørger sgu altid om folk er okay. Der var ingen der fortrak en mine... Tak for lort siger jeg bare.

Anmeld

4. august 2010

JustAnotherName

Puha nogle uhyggelige historier du kan. Ja jeg tjekkede faktisk bussens nummer men det værste er at lige så snart jeg kom på arbejde havde jeg glemt det.  Ja ja der skete heldigvis ikke noget, men altså hvad fanden er der med folk og deres angst for at tale med andre. Jeg spørger sgu altid om folk er okay. Der var ingen der fortrak en mine... Tak for lort siger jeg bare.

Jeg har stået MIDT i Netto - flået Celina op af barnevognen, hamret hende i ryggen, mens jeg udbrød "shit...fuck, fuck..."    (hun kunne ikke få luft)

INGEN REAGEDE 

En panisk mor midt i et indkøbscentet, hvor der (pudsigt nok) var andre mennesker tilstede. INGEN gjorde noget ....hvilket så måske er okay i sig selv. Men at heller ingen efterfølgende tjekker op på, om alt er okay

Jeg forstår det heller ikke!! Folk har så travlt med "dem og deres" ....med mindre nogle snyder foran i køen eller på anden måde forulemper dem, så kan man pludseligt vågne op og kommunikere (dog med store bogstaver for det meste) ....Trist, at det er sådan det mest er i vores lille land.

Ja-ja, Celina og jeg kom derfra i god behold, heldigvis. Og det afhænger ikke af andre, at de skal fare til og "redde os" eller verden - slet ikke.
Men måske BARE LIGE at tjekke op på, om folk er okay....
Hvad går der af nogen for at skulle vise dén smule omsorg for andre?

Anmeld

4. august 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Jeg har stået MIDT i Netto - flået Celina op af barnevognen, hamret hende i ryggen, mens jeg udbrød "shit...fuck, fuck..." (hun kunne ikke få luft)

INGEN REAGEDE 

En panisk mor midt i et indkøbscentet, hvor der (pudsigt nok) var andre mennesker tilstede. INGEN gjorde noget ....hvilket så måske er okay i sig selv. Men at heller ingen efterfølgende tjekker op på, om alt er okay

Jeg forstår det heller ikke!! Folk har så travlt med "dem og deres" ....med mindre nogle snyder foran i køen eller på anden måde forulemper dem, så kan man pludseligtvågne op og kommunikere (dog med store bogstaver for det meste) ....Trist, at det er sådan det mest er i vores lille land.

Ja-ja, Celina og jeg kom derfra i god behold, heldigvis. Og det afhænger ikke af andre, at de skal fare til og "redde os" eller verden - slet ikke. Men at tjekke op på, om folk er okay ....Hvad går der af nogen for at skulle vise dén smule omsorg for andre?

Ja det er sgu da også sindssygt! Jeg er også gang på gang blevet forarget over folk der lader folk ligge på gaden selvom de tydeligt har brug for hjælp. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har ydet førstehjælp til folk som andre TYDELIGVIS HAR set, men bare gået forbi. Det er sindssygt!

Anmeld

4. august 2010

lion

michella80 skriver:

Ja det er sgu da også sindssygt! Jeg er også gang på gang blevet forarget over folk der lader folk ligge på gaden selvom de tydeligt har brug for hjælp. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har ydet førstehjælp til folk som andre TYDELIGVIS HAR set, men bare gået forbi. Det er sindssygt!

Sikek en forskrækkelse.

Sikke en lort chauffør. Er glad  for du er ok.

Ja i går da vbi var Capella sad min søster og kusien og gloede på en stortudene unge og gjorde ingenting for at hjælpe selv om man  kunne se at unge ledte efter mor.

Jeg så hende så og spurgte om det var hende, det var det så.

Jo vvi er gode til at stoppe op for at SE at nogen er blevet kørt ned eller faldet om, istedet for at gå videre.

Anmeld

4. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,din stakkel,sikke da en historie!Håber du har det bedre i morgen

Anmeld

5. august 2010

anna-jonas

Søde Michella..................kender godt det, med at reaktionen først kommer forsinket................og at man så næsten ikke kan stoppe med at græde igen. Godt at der ikke skete noget..............og jeg håber at turen i dag har været uden flyveture.

Knus Mette

Anmeld

5. august 2010

Barbamama

He he jeg har ikke fløjet nogen steder i dag. Men mit håndled gør stadig ondt og her til aftes havde jeg mega ondt i det håndled jeg IKKE slog. Jeg tror jeg overbelaster det.... Men hvad det går vel snart over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.