urgghhh!! Skide buschauffører ....nogle af dem.
Da jeg boede i Århus og dagligt tog by-busserne, da oplevede jeg også lidt af hvert. Både med døre der klappede uhensigtsmæssigt i, folk der ikke blev taget med (en form for magtsyge NOGLE buschauffører kan få), og nogle voldsomme opbremsninger - både begrundede og ubegrundede.
Jeg har set en mand ryge ned bagest i bussen og lande på trapperne, hvor man stiger ind og ud. Han blødte ....ingen reagerede lige først. Så råbte jeg højt, og til sidst tog nogle sig af ham.
Og jeg har oplevet at døren klappede i og en mor panisk skreg, uden bussen stoppede igen. Hendes barn var ved at blive smækket i klemme af dørene, og kom ikke med ind i bussen. Og så kørte han, så moren råbte mens barnet stod alene tilbage på vejen, og chaufføren hørte ikke efter, og kørte videre.
Fåååårg manner, hvis dét havde været én selv i samme situation (hende her var udlænding! ......aner ikke om det havde indvirkning også?!?)

Godt der ikke skete mere alvorligt med dig, end slaget og forskrækkelsen.
Det må også være alt rigeligt! De burde fandme få ballade med deres overordnede!! ...som den mindste konsekvens!
Måske du kunne skrive bussens nummer (de har et nummer alle sammen) og tidspunkt for det ned, for så ved de jo, hvilken chaffør der havde vagt på det tidspunkt.
Hvis det sker igen, så skal du da klage!!
.....Og kræve en måneds gratis buskort eller lignende i erstatning 
Anmeld