Xenya hader mig :O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. august 2010

4kløver

Min datter er begyndt at rive i håret og  kradser mig, næsten hver gang jeg tager tager hende.. især når jeg har givet tør ble får den hele armen 

hvad ville i gøre.?? hun er kun 9 måneder så hun forstår jo ikke når jeg siger nej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Fru Dinesen

DU kan tro hun vil kunne forstå et nej ......

Vores Malle Pige var også en teorist i den alder .... når hun gjord det samlede jeg hendes hænder og sagde Nej Amalie det gør ondt på mor .... jeg sagde det hårdt ik højt ... hun forstod udemærkede godt at jeg ik ville ha det ....... det er jo ik sådan at du skal gøre hende bange eller tage hårdt ved ... men det er vigtig hun ser p dig så hun kan aflæse dig ...... Hjalp her hjemme .... 

Held og lykke med teroristen 

Anmeld

4. august 2010

4kløver

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

DU kan tro hun vil kunne forstå et nej ......

Vores Malle Pige var også en teorist i den alder .... når hun gjord det samlede jeg hendes hænder og sagde Nej Amalie det gør ondt på mor .... jeg sagde det hårdt ik højt ... hun forstod udemærkede godt at jeg ik ville ha det ....... det er jo ik sådan at du skal gøre hende bange eller tage hårdt ved ... men det er vigtig hun ser p dig så hun kan aflæse dig ...... Hjalp her hjemme .... 

Held og lykke med teroristen 

Tak det prøver jeg. inden jeg ligner en der har været oppe og slås med en kat Hun er min nr 4 men har aldrig oplevet det så vildt som hun gør..

Anmeld

4. august 2010

Fru Dinesen

He He ... hun er da bare en pige der ved hvad hun vil 

Anmeld

4. august 2010

tinasmor

Nu er det selvfølgelig ikke noget du kan bruge til alle situationer. Men måske prøv at se om det gør en forskel, hvis du prøver at gøre skiftning lidt "hyggeligere/sjovere" vores datter havde også en periode hvor hun flippede helt ud ved skiftning. Vi satte en cd med gang i (åh abe) og dansede fjollede rundt. Det hjalp.

Din datter hader dig selvfølgelig ikke, det er bare hendes måde at prøve at kommunikere på, nu hvor hun ikke har spog endnu

Anmeld

4. august 2010

4kløver

tinasmor skriver:

Nu er det selvfølgelig ikke noget du kan bruge til alle situationer. Men måske prøv at se om det gør en forskel, hvis du prøver at gøre skiftning lidt "hyggeligere/sjovere" vores datter havde også en periode hvor hun flippede helt ud ved skiftning. Vi satte en cd med gang i (åh abe) og dansede fjollede rundt. Det hjalp.

Din datter hader dig selvfølgelig ikke, det er bare hendes måde at prøve at kommunikere på, nu hvor hun ikke har spog endnu

det skal prøves

vil gøre alt

Anmeld

4. august 2010

AnneBJ

Stemmer også for at tage hænderne og enten sige nej, eller bruge dem til at ae dig/evt hende med, og fortælle du GODT KAN LIDE når hun aer dig... positivt fokus.. til en vis grænse altså, for hun skal jo ikke kradse dig helt i stykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.