Kinesiske kalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Jakob'sMor

Hej Piger...

Er lidt forvirret mht den kinesiske kalender. Det står man skal konventer til en anden kalener? Help.. Hvilke datoer skal bruges?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

XXSS

Din alder i den måned (undfangelsen)og måneden, hvór baby blev undfanget

Anmeld

4. august 2010

nvm

den har passet på mig begge gange, samt min familie

Anmeld

4. august 2010

Jakob'sMor

Tak tak.. Så venter jeg en dreng - må se om næste scanning siger det samme :-)

Anmeld

4. august 2010

4kløver

Syndes den er sjov  Kan se at jeg skal vente til sep (som aftalt) så skulle det blive en pige.. vis nu en dreng

Anmeld

4. august 2010

Jakob'sMor

Jeg syntes også den er meget sjov, ved dog ikke om jeg tror 100 % på den, det virker lidt vildt at den kan regne det ud, når det jo også har noget med manden at gøre..

Jeg må vente endnu 3 uger med at få nysgerrigheden stillet - det er dog bare laaaaaaaaaaaang tid... Så håber ikke den ligger så ikke vi kan se noget :-)

Anmeld

4. august 2010

Dansker I Holland

Ifølge den kalender så venter jeg mig en pige, men nu må vi se når jeg har født Smiler

Knus sussie 25+2

Anmeld

4. august 2010

Lillefe

Når man siger undfangelsen er det så den første af de 9 måneder? kan godt være jeg spørger dumt.. men den første "måned" tæller vel ikke med? for man er jo allerede 4+ ca. når man måske opdager det?

den er lidt tricky.. for jeg har fødselsdag i Januar.. (den 20) og fandt ud af jeg var gravid den 26 med Nadia og denne gang fandt jeg ud af det den 6 Februar og der var jeg 30.. Så hvis man skal gå ud fra det så passer det vel egentligt

Anmeld

4. august 2010

VIPpigen

I følge kalenderen skulle vi have en dreng, og scanningerne siger en pige. Hun er unfanget i marts, og samme måned, enda kun nogen dage inden unfangelse havde jeg fødselsdag, men ligemeget om jeg tager 25 eller 26 år siger den dreng. Og ja, hun mangler vidst en tap derinde, men er sikker på hun bliver god fodboldspiller sådan som hun sparker igennem allerede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.